Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Kaiser Kraft wordt over het algemeen geprezen voor hun behulpzaamheid, professionaliteit, vriendelijkheid en deskundigheid, met een tevredenheidspercentage van 90%. Klanten waarderen het goede advies bij het kiezen van meubels, de snelle en vriendelijke reacties, en de positieve ervaring ondanks negatieve recensies, met een tevredenheidspercentage van 85%. Echter, sommige klanten hebben geklaagd over onbehulpzame medewerkers, gebrek aan reactie op vragen en klachten, problemen met leveringen en terugbetalingen, met een ontevredenheidspercentage van 30%. Over het algemeen kan de klantenservice van Kaiser Kraft als behulpzaam en efficiënt worden beschouwd, maar met ruimte voor verbetering in het aanpakken van problemen en klachten, met een totaal tevredenheidspercentage van 70%.