iBOOD

131 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor iBOOD komt uit 131 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor iBOOD gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourvoorwaarden van iBOOD hebben zowel positieve als negatieve aspecten. Enerzijds worden verzendkosten heen en terug vergoed (100%), worden producten op tijd geleverd (100%) en is er geen label meer nodig voor retournering (100%). Anderzijds kan de terugbetaling erg traag verlopen (100%), zijn er problemen met incompleet geleverde producten (100%) en kunnen sommige producten al eerder gebruikt of beschadigd zijn (67%). Het ontbreken van retourlabels en het annuleren van producten zonder opgave zorgen voor ongemakkelijke situaties (75%).

“Product op tijd geleverd”

“Geen aanbieding ontvangen”

“Chocolade over datum”

“Te groot”

“Slechte ervaring met retournering van incorrecte maat”

“Afspraken nakomen blijft lastig”

“Zeer trage terugbetaling”

“Verzendkosten heen en terug worden vergoed”

“Zal hier nooit Meer iets bestellen”

“Verbroken verzegeling”

👍 2   👎 18

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Bram Plugge - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Product op tijd geleverd

A C - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Geen aanbieding ontvangen

luc - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Vervaltijd 7 dagen later
  • Chocolade over datum
  • Tevreden over iBOOD

Michiel de Vries - 10 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Te groot
  • Goede kwaliteit t-shirt
  • Misschien niet voor sporten

MARIO - 10 mei 2024Trustpilot 🔗

  • 90% van de bestellingen lopen goed
  • Slechte ervaring met retournering van incorrecte maat
  • Terugbetaling duurt lang
  • Problemen met communicatie en opvolging van casenummer

Tom - 10 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Afspraken nakomen blijft lastig

R. Braaksma - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Zeer trage terugbetaling

Waarwilisiswerk - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Advies om niet onder de douche of bij activiteiten met water te gebruiken
  • Verzendkosten heen en terug worden vergoed

Wim - 6 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Nog nooit een slechter bedrijf…
  • Bestelde spullen niet leveren maar zomaar wat opsturen.
  • 2 weken lopen tijdrekken en blijven mailen.
  • Foto’s van alles laten maken puur om te treiteren.
  • Zal hier nooit Meer iets bestellen

Marc - 4 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Verbroken verzegeling

Hamwijk - 1 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Problemen tijdens ontvangst en retour
  • Probleem tijdens bestelproces met bezorgadres
  • Onbetrouwbare beloftes over terugbetaling
  • Gebrek aan opvolging in communicatie na beloftes
  • Gebrek aan transparantie en betrouwbaarheid

Jos Kuijpers - 25 april 2024Trustpilot 🔗

  • Product geannuleerd zonder opgave

Stefan - 24 april 2024Trustpilot 🔗

  • Incompleet geleverde producten
  • Onnozele reactie van klantenservice
  • Amateuristisch bedrijf

Elan Jongeneel - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Geen retourlabel
  • Niet passend voor hond
  • Slechte klantenservice
  • Hoge retourkosten

Wieslaw Lau - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • De jas is in orde
  • Maar ik had het gevoel dat het al terug gestuurd was
  • Sommige zakken waren al geopend en sommige niet
  • Geen label meer

Jos Verkerk - 7 april 2024Trustpilot 🔗

  • Artikel was eerder uitgepakt en gekrast

alice - 31 maart 2024

  • Snel geleverd
  • Product was al gebruikt en bekrast
  • Retourvoorwaarden niet top