Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van iBOOD scoort hoog met snelle orderbevestiging en track en trace codes (100%) en keurige statusupdates over de bestelling (95%). De levering kan soms wat vertraging oplopen, maar iBOOD biedt goede oplossingen (80%). Klanten worden goed op de hoogte gehouden, maar er zijn af en toe problemen met de opvolging van casenummers (70%). Over het algemeen zijn er tevreden klanten met goede deals en scherpe prijzen (90%). Helaas zijn er ook klachten over slechte klantenservice en onduidelijke communicatie (50%). Het bedrijf wordt soms als onbetrouwbaar en amateuristisch beschouwd (30%). Al met al biedt iBOOD goede deals, maar er zijn verbeteringen nodig in de klantenservice en communicatie met de klant.