I amsterdam

63 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.4 voor I amsterdam komt uit 63 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor I amsterdam gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (50)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van I amsterdam wordt over het algemeen positief beoordeeld. Het voordeelpas bespaart geld (20%), het boekingsproces verloopt gemakkelijk (100%), personeel is vriendelijk en behulpzaam (80%) en verzoeken worden snel afgehandeld (80%). Echter, er zijn problemen met scannen op trams en timeslots voor het Rijksmuseum (40%), onduidelijke opties bij het bestellen van tickets (40%) en stress bij het in- en uitchecken bij de metro (40%). Over het algemeen wordt de klantenservice als handig en efficiënt ervaren.

“Heel handig voor toeristen die Amsterdam bezoeken”

“Handig en leuk”

“Makkelijk te gebruiken voor korte trip”

“Gemakkelijke boekingsproces”

“120 euro bespaard met voordeelpas, vertraging bij timeslot voor Rijksmuseum, personeel ter plaatse niet goed op de hoogte”

“efficiëntie van reizen door de stad”

“Traumatisch voor kinderen”

“Vriendelijke en behulpzame medewerkers”

“vriendelijk en behulpzaam personeel”

“snelle afhandeling van het verzoek”

👍 28   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Camille - 10 februari 2024

  • Heel handig voor toeristen die Amsterdam bezoeken
  • Mogelijkheid voor meer flexibele kaarten voor langere verblijven

Demir - 21 januari 2024

  • Gratis fietsverhuur
  • Handig en leuk
  • Korting op eten

Heymans - 20 januari 2024

  • Handig voor verschillende activiteiten
  • Verscheidenheid van activiteiten
  • Makkelijk te gebruiken voor korte trip
  • Verschillende musea en attracties inbegrepen
  • Handig voor ontspanning en cultuur
  • Gemakkelijke boekingsproces

N. Martens - 3 januari 2024

  • 120 euro bespaard met voordeelpas, vertraging bij timeslot voor Rijksmuseum, personeel ter plaatse niet goed op de hoogte

alicia - 19 december 2023

  • efficiëntie van reizen door de stad

April Godlieb - 1 december 2023Trustpilot 🔗

  • Geen waardevolle verrassing
  • Traumatisch voor kinderen

A. Stevens - 26 november 2023

  • Goede investering
  • Verwarring over jaartal
  • Vriendelijke en behulpzame medewerkers
  • Gebruiksgemak

J. Michel - 2 november 2023

  • vriendelijk en behulpzaam personeel
  • snelle afhandeling van het verzoek
  • efficiëntie bij het omzetten van e-card naar papieren versie

hajar - 26 oktober 2023

  • Gratis vervoer
  • Handig en makkelijk in gebruik
  • Efficiënt van de ene naar de andere locatie kunnen gaan

nadine van hecke - 18 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Was in orde
  • Hoog tempo

Sara - 9 april 2023Trustpilot 🔗

  • App laadt soms traag
  • Code scant niet altijd goed
  • Veel leuke gratis activiteiten en kortingen

Ilona - 3 maart 2023Trustpilot 🔗

  • snelle en vriendelijke service

Frank - 12 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Goede prijs-kwaliteit verhouding
  • Problemen met scannen op tram en timeslot voor Rijksmuseum

Carina Gulcher - 1 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • Gemakkelijk toegankelijk openbaar vervoer met gratis toegang op veel plaatsen
  • Onherkenbare kaart in trams
  • Onduidelijke opties bij bestellen van tickets

Caroline - 7 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Fijne kaart
  • Gebruik openbaar vervoer niet fijn
  • Digitale kaart is handig
  • Problemen met in- en uitchecken bij metro
  • I-phone gaat automatisch naar Wallet
  • Kaart niet te scannen in de tram
  • Stress bij het poortje van de metro

Marion de Rijk - 16 maart 2020Trustpilot 🔗

  • Super handig en leuk
  • Gratis gehuurde fiets
  • Veel verschillende kleine musea bekeken
  • Met korting gegeten

customer - 14 maart 2019Trustpilot 🔗

  • we hebben ervan genoten!
  • Artis Microbia wow
  • Tropenmuseum wow

B. Steensma - 13 maart 2019Trustpilot 🔗

  • Is ideaal voor ons
  • De kaart verdient zich zo weer terug
  • De bezoeken van musea en vervoer vonden we zeer goed

Jan Van Zeir - 8 januari 2019Trustpilot 🔗

  • De iamsterdam kaart is ons enorm goed bevallen in gebruik!
  • Zeer vriendelijk te woord gestaan en prima uitleg gekregen. Dit was top!
  • Ruim gebruik gemaakt van openbaar vervoer, rondvaart met boot en 7 musea gedaan, nergens problemen gehad. De iamsterdam kaart is zijn geld zeker waard!

DIRK POCKET - 22 december 2018Trustpilot 🔗

  • Geen antwoord op contactformulier

Quintens - 27 september 2018Trustpilot 🔗

  • Geen zorgen

customer - 28 april 2018Trustpilot 🔗

  • heel goed en heel gemakkelijk
  • perfect voor een uitstap naar Amsterdam
  • aan te raden voor iedereen

Saskia Meijs - 23 maart 2018Trustpilot 🔗

  • Volstrekt onmogelijk om contact op te nemen per telefoon, e-mail of brief

Yves De Graeve - 4 maart 2018Trustpilot 🔗

  • Prima combinatiekaart
  • Goed voor wie Amsterdam intensief bezoekt
  • Nog één werkpunt: als je de kaart in Amsterdam afhaalt, kan je het tijdslot van het Van Gogh-museum niet vooraf vastleggen

Clery Duville - 26 oktober 2017Trustpilot 🔗

  • Alles is ok

Albert - 9 september 2017Trustpilot 🔗

  • Prima voor openbaar vervoer
  • Jammer dat niet alle musea meedoen

Colmenares - 8 maart 2017Trustpilot 🔗

  • Heel hartelijk bedankt!
  • U kunt gaan naar veel musea

M Van de Kerkhove - 9 december 2016Trustpilot 🔗

  • voordelig en makkelijk
  • musea inbegrepen in de kostprijs
  • vlot en makkelijk in gebruik
  • gratis vervoer
  • tijdwinst door gemakkelijk vervoer
  • aanrader voor museabezoeken

Annick Van de Vyver - 11 november 2016Trustpilot 🔗

  • Heel goed en handig !!!
  • Heel goede fijne manier om veel te zien, veel te doen en niet steeds te twijfelen of de inkom de moeite loont of niet. Super !!!!

M Vandorpe - 5 augustus 2016Trustpilot 🔗

  • Handige 96 uur kaart voor tram en bus
  • Makkelijk de stad doorkruisen en wijken verkennen

Han - 4 augustus 2016Trustpilot 🔗

  • Waarde voor je geld
  • Kosten van de kaart worden ruimschoots goedgemaakt
  • Museumkaart is geen entreeticket
  • Toch nog in de rij staan per museum