Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van I amsterdam heeft ups en downs volgens beoordelingen. Positieve punten zijn onder meer de hoge kostenbesparing met de voordeelpas (120 euro bespaard), het gemak van de digitale kaart tijdens het verblijf, de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel (snelle en vriendelijke service), en de vele mogelijkheden voor museabezoeken en gratis toegang. Aan de andere kant zijn er klachten over vertragingen bij timeslots voor musea, moeilijkheden met in- en uitchecken bij het openbaar vervoer, en het ontbreken van Nederlandstalige informatie. Over het algemeen wordt de waarde van de kaart echter erkend (waarde voor je geld) en wordt het gemak van het reizen door de stad gewaardeerd. (55%)