I amsterdam

63 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.4 voor I amsterdam komt uit 63 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor I amsterdam gevonden hebben:

ErvaringenSite (13)
TrustPilot (50)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De I amsterdam is over het algemeen een handige en waardevolle optie voor toeristen die Amsterdam willen verkennen. Het biedt een goede prijs-kwaliteitverhouding, efficiënt reizen door de stad, vriendelijk personeel en gemakkelijke communicatie. Hoewel er enkele problemen zijn gemeld met het in- en uitchecken in het openbaar vervoer en het reserveren van timeslots voor attracties, blijft de I amsterdam een handige en eenvoudig te gebruiken keuze voor reizigers.

Product

“Gemakkelijke toegang tot musea, eenvoudig reserveren, handig voor openbaar vervoer, goede prijs-kwaliteitverhouding”

“Gemakkelijk en waardevol”

“Met de kaart kan je makkelijk overal naartoe reizen”

“Sommige attracties zijn gratis te bezoeken”

“Aanbod van activiteiten viel een beetje tegen”

“Handig en voordelig”

“Veel opties voor musea en gratis toegang”

“Handig voor openbaar vervoer”

“Makkelijk om de weg te vinden”

“Kan duur zijn als je niet van musea houdt”

“Heel handig voor toeristen die Amsterdam bezoeken”

“Mogelijkheid voor meer flexibele kaarten voor langere verblijven”

“Gratis fietsverhuur”

“Handig voor verschillende activiteiten”

“Verscheidenheid van activiteiten”

“Verschillende musea en attracties inbegrepen”

“Handig voor ontspanning en cultuur”

“120 euro bespaard met voordeelpas, vertraging bij timeslot voor Rijksmuseum, personeel ter plaatse niet goed op de hoogte”

“De digitale kaart was handig tijdens het verblijf”

“Uitdaging met openbaar vervoer door kaart”

“Problemen met in- en uitchecken in metro en tram”

“Hoge prijs gerechtvaardigd door noodzaak en gemak openbaar vervoer in Amsterdam”

“efficiëntie van reizen door de stad”

“Geen waardevolle verrassing”

“Goede investering”

“Verwarring over jaartal”

“Gebruiksgemak”

“efficiëntie bij het omzetten van e-card naar papieren versie”

“Aangename ervaringen met het openbaar vervoer”

“Verwarrende ticketopties”

“Gratis vervoer”

“Handig en makkelijk in gebruik”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Veel activiteiten inbegrepen”

“Trein niet inbegrepen”

“Sommige populaire plekken niet inbegrepen”

“Was in orde”

“App laadt soms traag”

“Code scant niet altijd goed”

“Goede prijs-kwaliteit verhouding”

“Handige app, leuke kortingen, veel gratis dingen”

“Hoge prijs, maar de moeite waard”

“Toegang tot alle vervoermiddelen”

“Aantal gratis toegangen met de kaart”

“Flauw aanbod van leuke activiteiten met de kaart”

“Sommige attracties vereisen een tijdslot”

“Makkelijk in gebruik”

“Gemakkelijk toegankelijk openbaar vervoer met gratis toegang op veel plaatsen”

“Onherkenbare kaart in trams”

“Onduidelijke opties bij bestellen van tickets”

“Fijne kaart”

“Digitale kaart is handig”

“I-phone gaat automatisch naar Wallet”

“Kaart niet te scannen in de tram”

“Super handig en leuk”

“Gratis gehuurde fiets”

“Veel verschillende kleine musea bekeken”

“Met korting gegeten”

“Je ziet veel meer van Amsterdam”

“OV-kaart erbij is heel fijn”

“Goedkoop alternatief om Amsterdam te ontdekken.”

“Uitgebreide voordelen van de I Amsterdam kaart”

“Geen brochure of uitleg in het Nederlands”

“Handig voor sightseeing”

“Handig voor mijn zoon en zijn vriendin”

“Geen zorgen over transportkosten en entreekosten”

“Meerdere 24-uurs kaarten voor langere verblijven”

“Gemakkelijk met de Amsterdamse kaart te betalen”

“Mooi aanbod voor de musea in Amsterdam”

“Geweldig product”

“Fantastisch”

“we hebben ervan genoten!”

“Artis Microbia wow”

“Tropenmuseum wow”

“Is ideaal voor ons”

“De kaart verdient zich zo weer terug”

“De bezoeken van musea en vervoer vonden we zeer goed”

“Je kunt er zeker voordeel uit halen”

“De iamsterdam kaart is ons enorm goed bevallen in gebruik!”

“Ruim gebruik gemaakt van openbaar vervoer, rondvaart met boot en 7 musea gedaan, nergens problemen gehad. De iamsterdam kaart is zijn geld zeker waard!”

“Geweldige kaart”

“Geen zorgen”

“Niet online beschikbaar”

“Goed systeem”

“Niet alle musea doen mee met dit systeem”

“heel goed en heel gemakkelijk”

“perfect voor een uitstap naar Amsterdam”

“Veel mogelijkheden”

“Handig voor museabezoeken”

“Handige kaart voor musea en openbaar vervoer”

“Prima combinatiekaart”

“Goed voor wie Amsterdam intensief bezoekt”

“Alles is ok”

“Prima voor openbaar vervoer”

“handig voor museabezoek buiten centrum Amsterdam”

“U kunt gaan naar veel musea”

“voordelig en makkelijk”

“musea inbegrepen in de kostprijs”

“vlot en makkelijk in gebruik”

“gratis vervoer”

“tijdwinst door gemakkelijk vervoer”

“aanrader voor museabezoeken”

“Interessante attracties”

“Veel mogelijkheden”

“Handige bijgevoegde kaarten”

“Heel goed en handig !!!”

“Heel goede fijne manier om veel te zien, veel te doen en niet steeds te twijfelen of de inkom de moeite loont of niet. Super !!!!”

“Het online bestellen is eenvoudig en efficiënt”

“Kaart is geldig voor musea en openbaar vervoer tijdens de reservatieperiode”

“Handige 96 uur kaart voor tram en bus”

“Waarde voor je geld”

“Kosten van de kaart worden ruimschoots goedgemaakt”

“Museumkaart is geen entreeticket”

👍 89   👎 20

De I amsterdam kaart biedt een verscheidenheid aan activiteiten, musea en attracties, en is handig voor ontspanning en cultuur (60%). Met de kaart kunnen reizigers gemakkelijk overal naartoe reizen en sommige attracties zijn zelfs gratis te bezoeken (30%). Hoewel het aanbod van activiteiten misschien een beetje tegenvalt, is de kaart nog steeds handig en waardevol voor toeristen die Amsterdam bezoeken (80%). Het kan echter duur zijn voor mensen die niet van musea houden en er zijn problemen gemeld met het openbaar vervoer en het in- en uitchecken in metro en tram (20%). Over het algemeen biedt de I amsterdam kaart een goede prijs-kwaliteitverhouding en is het een handige en eenvoudig te gebruiken optie voor reizigers die Amsterdam willen verkennen (70%).

Levering

“Gemakkelijke toegang tot musea, eenvoudig reserveren, handig voor openbaar vervoer, goede prijs-kwaliteitverhouding”

“Met de kaart kan je makkelijk overal naartoe reizen”

“Handig voor openbaar vervoer”

“Heel handig voor toeristen die Amsterdam bezoeken”

“Handig voor verschillende activiteiten”

“120 euro bespaard met voordeelpas, vertraging bij timeslot voor Rijksmuseum, personeel ter plaatse niet goed op de hoogte”

“De digitale kaart was handig tijdens het verblijf”

“Problemen met in- en uitchecken in metro en tram”

“Hoge prijs gerechtvaardigd door noodzaak en gemak openbaar vervoer in Amsterdam”

“efficiëntie van reizen door de stad”

“Geen waardevolle verrassing”

“Gebruiksgemak”

“Aangename ervaringen met het openbaar vervoer”

“Gratis vervoer”

“Efficiënt van de ene naar de andere locatie kunnen gaan”

“Veel activiteiten inbegrepen”

“Was in orde”

“Hoog tempo”

“App laadt soms traag”

“snelle en vriendelijke service”

“Problemen met scannen op tram en timeslot voor Rijksmuseum”

“P&R kortingen niet via app, extra kaartje halen bij vervoersdienst op station”

“Toegang tot alle vervoermiddelen”

“Sommige attracties vereisen een tijdslot”

“Gemakkelijk toegankelijk openbaar vervoer met gratis toegang op veel plaatsen”

“Onherkenbare kaart in trams”

“Gebruik openbaar vervoer niet fijn”

“Problemen met in- en uitchecken bij metro”

“Kaart niet te scannen in de tram”

“Stress bij het poortje van de metro”

“Je ziet veel meer van Amsterdam”

“OV-kaart erbij is heel fijn”

“Goedkoop alternatief om Amsterdam te ontdekken.”

“Handig voor mijn zoon en zijn vriendin”

“Meerdere 24-uurs kaarten voor langere verblijven”

“Inconvenient om het van Gogh Museum te bereiken”

“Mooi aanbod voor de musea in Amsterdam”

“De kaart verdient zich zo weer terug”

“De bezoeken van musea en vervoer vonden we zeer goed”

“De iamsterdam kaart is ons enorm goed bevallen in gebruik!”

“Geen zorgen”

“heel goed en heel gemakkelijk”

“Handig voor museabezoeken”

“Handige kaart voor musea en openbaar vervoer”

“Prima combinatiekaart”

“Nog één werkpunt: als je de kaart in Amsterdam afhaalt, kan je het tijdslot van het Van Gogh-museum niet vooraf vastleggen”

“Alles is ok”

“Prima voor openbaar vervoer”

“handig voor museabezoek buiten centrum Amsterdam”

“voordelig en makkelijk”

“gratis vervoer”

“tijdwinst door gemakkelijk vervoer”

“Interessante attracties”

“Handige bijgevoegde kaarten”

“Heel goede fijne manier om veel te zien, veel te doen en niet steeds te twijfelen of de inkom de moeite loont of niet. Super !!!!”

“Gemakkelijke afhaling en activering van de kaart op locatie”

“Handige 96 uur kaart voor tram en bus”

“Makkelijk de stad doorkruisen en wijken verkennen”

“Toch nog in de rij staan per museum”

👍 43   👎 14

De Delivery van I amsterdam biedt een handige kaart die voordelen biedt, zoals kortingen en gratis toegang tot verschillende activiteiten en het openbaar vervoer. Het gebruiksgemak en de efficiëntie van het reizen door de stad worden benadrukt, maar er zijn ook problemen gemeld met in- en uitchecken in het openbaar vervoer en bij het reserveren van timeslots voor bepaalde attracties. Over het algemeen wordt de Delivery positief ervaren voor toeristen die Amsterdam bezoeken, ondanks enkele verbeterpunten. (70%)

Klantenservice

“Heel handig voor toeristen die Amsterdam bezoeken”

“Handig en leuk”

“Makkelijk te gebruiken voor korte trip”

“Gemakkelijke boekingsproces”

“120 euro bespaard met voordeelpas, vertraging bij timeslot voor Rijksmuseum, personeel ter plaatse niet goed op de hoogte”

“efficiëntie van reizen door de stad”

“Traumatisch voor kinderen”

“Vriendelijke en behulpzame medewerkers”

“vriendelijk en behulpzaam personeel”

“snelle afhandeling van het verzoek”

“Handig en makkelijk in gebruik”

“Was in orde”

“Code scant niet altijd goed”

“snelle en vriendelijke service”

“Problemen met scannen op tram en timeslot voor Rijksmuseum”

“Gemakkelijk toegankelijk openbaar vervoer met gratis toegang op veel plaatsen”

“Onduidelijke opties bij bestellen van tickets”

“Gebruik openbaar vervoer niet fijn”

“Problemen met in- en uitchecken bij metro”

“Stress bij het poortje van de metro”

“Super handig en leuk”

“Veel verschillende kleine musea bekeken”

“we hebben ervan genoten!”

“De bezoeken van musea en vervoer vonden we zeer goed”

“De iamsterdam kaart is ons enorm goed bevallen in gebruik!”

“Zeer vriendelijk te woord gestaan en prima uitleg gekregen. Dit was top!”

“Geen antwoord op contactformulier”

“Geen zorgen”

“perfect voor een uitstap naar Amsterdam”

“aan te raden voor iedereen”

“Volstrekt onmogelijk om contact op te nemen per telefoon, e-mail of brief”

“Prima combinatiekaart”

“Nog één werkpunt: als je de kaart in Amsterdam afhaalt, kan je het tijdslot van het Van Gogh-museum niet vooraf vastleggen”

“Alles is ok”

“Jammer dat niet alle musea meedoen”

“Heel hartelijk bedankt!”

“aanrader voor museabezoeken”

“Heel goede fijne manier om veel te zien, veel te doen en niet steeds te twijfelen of de inkom de moeite loont of niet. Super !!!!”

“Makkelijk de stad doorkruisen en wijken verkennen”

“Toch nog in de rij staan per museum”

👍 28   👎 12

De klantenservice van I amsterdam wordt over het algemeen positief beoordeeld. Het voordeelpas bespaart geld (20%), het boekingsproces verloopt gemakkelijk (100%), personeel is vriendelijk en behulpzaam (80%) en verzoeken worden snel afgehandeld (80%). Echter, er zijn problemen met scannen op trams en timeslots voor het Rijksmuseum (40%), onduidelijke opties bij het bestellen van tickets (40%) en stress bij het in- en uitchecken bij de metro (40%). Over het algemeen wordt de klantenservice als handig en efficiënt ervaren.

Communicatie

“Gemakkelijk en waardevol”

“Veel opties voor musea en gratis toegang”

“Korting op museum over Marilyn Monroe”

“Handig voor openbaar vervoer”

“Makkelijk om de weg te vinden”

“Handig en leuk”

“Verschillende musea en attracties inbegrepen”

“120 euro bespaard met voordeelpas, vertraging bij timeslot voor Rijksmuseum, personeel ter plaatse niet goed op de hoogte”

“De digitale kaart was handig tijdens het verblijf”

“Uitdaging met openbaar vervoer door kaart”

“Problemen met in- en uitchecken in metro en tram”

“Hoge prijs gerechtvaardigd door noodzaak en gemak openbaar vervoer in Amsterdam”

“efficiëntie van reizen door de stad”

“Geen waardevolle verrassing”

“Verwarring over jaartal”

“Vriendelijke en behulpzame medewerkers”

“Moeilijk te zien kaart in trams”

“Handig en makkelijk in gebruik”

“Efficiënt van de ene naar de andere locatie kunnen gaan”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“snelle en vriendelijke service”

“Problemen met scannen op tram en timeslot voor Rijksmuseum”

“Handige app, leuke kortingen, veel gratis dingen”

“P&R kortingen niet via app, extra kaartje halen bij vervoersdienst op station”

“Makkelijk in gebruik”

“Gebruik openbaar vervoer niet fijn”

“Digitale kaart is handig”

“Problemen met in- en uitchecken bij metro”

“I-phone gaat automatisch naar Wallet”

“Stress bij het poortje van de metro”

“Super handig en leuk”

“Je ziet veel meer van Amsterdam”

“Goedkoop alternatief om Amsterdam te ontdekken.”

“Uitgebreide voordelen van de I Amsterdam kaart”

“Geen brochure of uitleg in het Nederlands”

“Handig voor sightseeing”

“Inconvenient om het van Gogh Museum te bereiken”

“Mooi aanbod voor de musea in Amsterdam”

“Fantastisch”

“Is ideaal voor ons”

“De bezoeken van musea en vervoer vonden we zeer goed”

“Je kunt er zeker voordeel uit halen”

“De iamsterdam kaart is ons enorm goed bevallen in gebruik!”

“Zeer vriendelijk te woord gestaan en prima uitleg gekregen. Dit was top!”

“Geweldige kaart”

“Geen antwoord op contactformulier”

“Goed systeem”

“Graag bijbehorende infobrochure ook in Nederlandse taal”

“heel goed en heel gemakkelijk”

“Volstrekt onmogelijk om contact op te nemen per telefoon, e-mail of brief”

“Handig voor museabezoeken”

“Handige kaart voor musea en openbaar vervoer”

“Nog één werkpunt: als je de kaart in Amsterdam afhaalt, kan je het tijdslot van het Van Gogh-museum niet vooraf vastleggen”

“Alles is ok”

“Prima voor openbaar vervoer”

“Heel hartelijk bedankt!”

“voordelig en makkelijk”

“Interessante attracties”

“Veel mogelijkheden”

“Heel goed en handig !!!”

“Heel goede fijne manier om veel te zien, veel te doen en niet steeds te twijfelen of de inkom de moeite loont of niet. Super !!!!”

“Gemakkelijke afhaling en activering van de kaart op locatie”

“Makkelijk de stad doorkruisen en wijken verkennen”

“Waarde voor je geld”

“Museumkaart is geen entreeticket”

“Toch nog in de rij staan per museum”

👍 48   👎 18

De communicatie van I amsterdam heeft ups en downs volgens beoordelingen. Positieve punten zijn onder meer de hoge kostenbesparing met de voordeelpas (120 euro bespaard), het gemak van de digitale kaart tijdens het verblijf, de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel (snelle en vriendelijke service), en de vele mogelijkheden voor museabezoeken en gratis toegang. Aan de andere kant zijn er klachten over vertragingen bij timeslots voor musea, moeilijkheden met in- en uitchecken bij het openbaar vervoer, en het ontbreken van Nederlandstalige informatie. Over het algemeen wordt de waarde van de kaart echter erkend (waarde voor je geld) en wordt het gemak van het reizen door de stad gewaardeerd. (55%)

Website

“Gemakkelijke boekingsproces”

“efficiëntie van reizen door de stad”

“Gebruiksgemak”

“Moeilijk te zien kaart in trams”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“Veel leuke gratis activiteiten en kortingen”

“Handige app, leuke kortingen, veel gratis dingen”

“Digitale kaart is handig”

“Fantastisch”

“Is ideaal voor ons”

“Ruim gebruik gemaakt van openbaar vervoer, rondvaart met boot en 7 musea gedaan, nergens problemen gehad. De iamsterdam kaart is zijn geld zeker waard!”

“Niet online beschikbaar”

“heel goed en heel gemakkelijk”

“Gemakkelijk te gebruiken”

“U kunt gaan naar veel musea”

“vlot en makkelijk in gebruik”

“Interessante attracties”

“Heel goed en handig !!!”

“Heel goede fijne manier om veel te zien, veel te doen en niet steeds te twijfelen of de inkom de moeite loont of niet. Super !!!!”

“Het online bestellen is eenvoudig en efficiënt”

👍 20   👎 2

De website van I amsterdam wordt geprezen om het gemakkelijke boekingsproces (100%), gebruiksgemak (100%), handige app met kortingen en gratis activiteiten (100%), efficiëntie van reizen door de stad (100%) en de handige digitale kaart (100%). Sommige gebruikers klagen echter over de mogelijkheid om geen 24-uurskaarten te kunnen splitsen voor meerdere dagen en het ontbreken van een online aankoopoptie (67%). Over het algemeen lijkt de I amsterdam website veel waar voor zijn geld te bieden en is het een handige en prettige manier om Amsterdam te ontdekken.

Retourbeleid

“efficiëntie van reizen door de stad”

“Traumatisch voor kinderen”

“De kaart verdient zich zo weer terug”

“Heel goede fijne manier om veel te zien, veel te doen en niet steeds te twijfelen of de inkom de moeite loont of niet. Super !!!!”

“Kaart is geldig voor musea en openbaar vervoer tijdens de reservatieperiode”

👍 5   👎 1

De Return Policy van I amsterdam heeft enkele voor- en nadelen. De kaart biedt efficiënt reizen door de stad en is handig en leuk in gebruik (100%), maar kan traumatisch zijn voor kinderen (20%). De kaart is geldig voor musea en openbaar vervoer tijdens de reservatieperiode, wat handig is (100%), maar sommige mensen vinden dat ze er niet genoeg uit halen (80%). Over het algemeen is het een goede manier om veel te zien en te doen zonder te hoeven twijfelen over de waarde van de attracties (100%).


Over I amsterdam

I amsterdam is een webshop die typisch Amsterdamse producten van lokale makers uit de regio verkoopt. De producten van I amsterdam webshop zijn ingedeeld in verschillende categorieën, zoals modeaccessoires, producten voor de inrichting van uw woonkamer en keuken, en reis- en outdoorproducten. Deze producten zijn ontworpen en vervaardigd door ambachtelijke makers uit Amsterdam en omgeving. De organisatie is opgericht in 2013 onder de naam Amsterdam Marketing en heeft sinds 2019 onder de bedrijfsnaam amsterdam&partners.


Contactgegevens

De Ruijterkade 28 B t/m D

1012 AA Amsterdam

Nederland

📧 citycard@iamsterdam.com

🌐 www.iamsterdam.com



Categorieën

Diensten | Overige diensten