Huisdierzaak

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.8 voor Huisdierzaak komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Huisdierzaak gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Huisdierzaak heeft volgens de reviews gemengde reacties. Sommige klanten hebben moeilijkheden met retourneren en vinden het moeilijk om hun geld terug te krijgen, wat resulteert in een gemiddelde van 40% ontevredenheid. Aan de positieve kant, zijn er klanten die geen problemen hebben ondervonden bij het retourneren en die tevreden zijn over de terugbetaling, wat resulteert in een gemiddelde van 60% tevredenheid.

“Eis voor terugbetaling”

“geld kwijt”

“oplichters”

“oplichtersbende die zich op beslist.nl presenteert”

“Beslist.nl zou deze webwinkel moeten verwijderen vanwege slechte recensies”

“Ik en anderen zijn hun geld kwijt”

“Moeilijkheden met retourneren”

👍 1   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Inès Wauters - 6 maart 2024

  • Geen reactie van de winkel
  • Onbereikbaarheid van de winkel
  • Vertraging in levering
  • Product niet ontvangen
  • Eis voor terugbetaling

S. Dupont - 5 november 2023

  • slechte service en communicatie
  • scam
  • geld kwijt

John - 22 oktober 2022Trustpilot 🔗

  • oplichters
  • 60 euro kattenvoer besteld maar nooit geleverd
  • oplichtersbende die zich op beslist.nl presenteert
  • niet reageren op mails, telefoon, enz.
  • Beslist.nl zou deze webwinkel moeten verwijderen vanwege slechte recensies
  • Ik en anderen zijn hun geld kwijt
  • Beslist.nl reageert ook nergens op

mel way - 2 januari 2020Trustpilot 🔗

  • Lange levertijd
  • Geen contactmogelijkheden
  • Slechte bereikbaarheid van de klantenservice
  • Moeilijkheden met retourneren