Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Hollandsnieuwe heeft een vlot en duidelijk bestelproces en levert op tijd (100%). Het netwerk heeft een goed bereik, maar er zijn problemen met het signaalontvangst en het bereik in het buitenland (60%). Er zijn klachten over de aflevering van sms'jes, onredelijke afsluitingen en gebrek aan oplossingen bij problemen (40%). De klantenservice is goed, maar er is een gebrek aan opvolging na klachten (70%). Het nummerbehoud verloopt soms vertraagd en er zijn klachten over ongevraagde telefoontjes en nummerportering (50%). Er zijn problemen met de levering van bestelde toestellen en onduidelijkheid over facturering (30%). Er zijn ook klachten over slechte service, gebrek aan bereik en trage verbindingen in Nederland en het buitenland (70%). In het algemeen lijkt Hollandsnieuwe gemengde beoordelingen te krijgen, met enkele positieve punten zoals een sterk netwerk en goede klantenservice, maar ook een aantal ernstige problemen met bereik, service en facturering.