Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Hello bank! heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Positieve aspecten zijn de snelle oplossing van technische problemen (95%), geen problemen bij ontvangst van bankzaken (100%), en een algemene positieve ervaring (90%). Echter, er zijn ook veel klachten over onbereikbare klantendienst (55%), omslachtige procedure voor contactloos betalen (75%), discriminatie bij het openen van een rekening (60%), en gebrek aan moderne aanpak in online bankieren (70%). Het gebrek aan service (65%) en langdurige wachttijden (60%) worden ook vaak genoemd als negatieve aspecten van de klantenservice. Over het algemeen is de klantenservice van Hello bank! inconsistent en heeft ruimte voor verbetering.