HBM Machines

127 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 9.6 voor HBM Machines komt uit 127 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor HBM Machines gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van HBM Machines is erg wisselend volgens de reviews. Enerzijds zijn er positieve aspecten zoals de flexibiliteit, snelle levering en eenvoudige retourregels (50%), evenals de goede afhandeling van retourzendingen (20%). Anderzijds zijn er ook negatieve ervaringen zoals problemen met telefonisch contact en klantenservice (70%), retourproces dat te lang duurt (60%) en moeilijkheden bij het indienen van een retour (80%). Over het algemeen lijkt er ruimte voor verbetering in de Return Policy van HBM Machines.

“Bestelling niet kunnen zien in het echt vooraf”

“Flexibel retourbeleid”

“Retourproces duurt te lang en problemen met telefonisch contact.”

“Snelle levering”

“1 product niet goed aangekomen, geld terug gekregen”

“2 weken retour verstreken, jammer dat als ik 'retour ingeven' klik, dat er 'pagina niet gevonden' staat. Dus eigenlijk heb ik ze wat euro´s gesponsord, zij hebben een defect apparaat opgestuurd, en daar zit ik nu mee...”

“Eenvoudige retourregels”

“Goede afhandeling van retourzendingen”

“Kapotte artikel wordt zonder te veel moeite vervangen”

“Ruime winkel, vriendelijk personeel, gratis koffie en toilet, tweedekanshoek”

👍 6   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

De heer ZONNEVELD - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Levering volgens opgegeven planning
  • Bestelling niet zelf op kunnen halen in Moordrecht
  • Hoge verzendkosten
  • Bestelling niet kunnen zien in het echt vooraf

Richard Ubels - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Ruim aanbod van producten voor een goede prijs
  • Constante kwaliteit van producten
  • Grote voorraad van producten
  • Efficiënte levering
  • Betrouwbaarheid van leveringen
  • Goede klantenservice
  • Duidelijke communicatie
  • Gemakkelijk te navigeren website
  • Flexibel retourbeleid

Ismail Capartas - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Heel traag antwoord en moeilijk telefonisch contact.
  • Retourproces duurt te lang en problemen met telefonisch contact.

Wilma - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle levering

Vc - 1 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Toppe klante service
  • Meeste producten goed aangekomen
  • 1 product niet goed aangekomen, geld terug gekregen

Roel Sanders - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Defect toestel geleverd
  • Geen service
  • HBM HEEFT CONTACT GEZOCHT MET MIJ, ADVIES GEGEVEN OVER GEBRUIK VAN HET TOESTEL. HET TOESTEL BLEEK ECHT DEFECT. ZIJ STELDE ZELF VOOR EEN NIEUW TOESTEL OP TE STUREN. EIND GOED AL GOED.
  • Op mail krijg je enkel reactie 'het is druk, je mail zal kater beantwoord worden'. Verschillende mails gestuurd. Telkens dezelfde automatische mail terug.
  • 2 weken retour verstreken, jammer dat als ik 'retour ingeven' klik, dat er 'pagina niet gevonden' staat. Dus eigenlijk heb ik ze wat euro´s gesponsord, zij hebben een defect apparaat opgestuurd, en daar zit ik nu mee...
  • Als je (na)service verwacht, kan je beter bij de lokale machineboer terecht. Bij HBM is de 'service' nog in volle ontwikkeling.
  • HBM gaat over de kop voor 2025. Nog snel even cashen en dan over de kop laten gaan...

Mario van Hooff - 20 april 2024Trustpilot 🔗

  • Gemakkelijk bestellen via de site
  • Snelheid van de levering
  • Eenvoudige retourregels
  • Goede afhandeling van retourzendingen

Peter Alfa - 12 april 2024Trustpilot 🔗

  • Altijd snel de spullen binnen
  • Advies gevraagd en netjes geholpen
  • Prijzen zijn echt super
  • Kapotte artikel wordt zonder te veel moeite vervangen

Thomas tb - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • Ruime winkel, vriendelijk personeel, gratis koffie en toilet, tweedekanshoek

Johnny Weening - 4 april 2024Trustpilot 🔗

  • Problemen met klantenservice en retourneren
  • Retourproces duurt te lang
  • Gebrek aan communicatie

Mohammed - 20 januari 2024

  • defect toestel ontvangen
  • geen goede klantenservice
  • automatisch antwoord op e-mails
  • te laat antwoord op e-mails
  • retourtermijn verstreken
  • bedrijf contacteert uiteindelijk en stuurt nieuw toestel op