Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Grandado laat veel te wensen over, met een gebrek aan klantenservice en duidelijkheid over levering (70%). Klachten worden niet goed opgepakt, met foutmeldingen bij het invullen van formulieren en geen reactie op e-mails (75%). Echter, het probleem werd uiteindelijk wel keurig opgelost en de afhandeling was netjes (85%). De website herkent bestelnummers niet en er zijn chatproblemen, wat zorgt voor lange wachttijden (60%). Het track en trace systeem toont geen verzending, maar de bestelling is wel vlot en makkelijk te plaatsen en te volgen via de smartphone (80%). Dit bedrijf wordt echter wel gewaarschuwd voor mogelijk misleiding en oplichting (90%).