Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van GoEuro heeft gemengde beoordelingen gekregen van klanten. Hoewel sommigen snel geld terugkregen na reserveringsproblemen en annuleringen, zijn er ook klachten over het niet terugbetalen van tickets en gebrek aan informatie over het retourbeleid. Er zijn zelfs beschuldigingen van oplichting en maffiapraktijken, wat zorgt voor twijfel over de betrouwbaarheid van de service van GoEuro. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van GoEuro te variëren, met ongeveer 40% klanttevredenheid en 60% ontevredenheid.