Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van GewoonStijl biedt flexibiliteit in het retourneren van producten (70%), waardoor klanten de keuze hebben tussen omruilen of korting (80%). Problemen met leveringsdatum en retourneren worden snel en keurig opgelost (75%), zoals bijvoorbeeld bij krukjes met krassen (65%). Klanten zijn blij met de snelle terugbetaling (85%) en met de vervanging en ophaling van beschadigde stoelen (90%). GewoonStijl handelt klachten over bijvoorbeeld krassen op zittingen netjes af (70%), wat resulteert in tevreden klanten die hun geld terug krijgen (75%).