Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Gewoonstijl heeft een hoge klanttevredenheid van 80%. Klanten zijn te spreken over de snelle reactietijd, goede communicatie en vriendelijkheid. Er zijn positieve ervaringen met het vervangen van beschadigde producten en het bieden van oplossingen, zoals omruilen of korting. Echter is er ook kritiek op onvriendelijke medewerkers, onbehulpzame klantenservice en lange wachttijden voor terugbetalingen, waardoor het vertrouwen in het bedrijf soms wordt geschaad. (percentage berekend op basis van beoordeelde positieve en negatieve opmerkingen)