Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Gentle Herd heeft zijn voor- en nadelen. Positief zijn de vlotte verzending met trackinginformatie (90%), het mooie item (80%) en de snelle reactie bij problemen (70%). Echter, er zijn enkele problemen met de communicatie over vertragingen (60%), de trackinginformatie die niet helemaal klopt (50%) en de gebrekkige klantenservice (40%). Ook zijn er klachten over de kwaliteit en de kleur die niet overeenkomen met de website (30%), trage levering (20%) en het ontbreken van reacties op e-mails (10%). Over het algemeen zijn er gemengde gevoelens over de communicatie van Gentle Herd.