Four Amsterdam

24 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Four Amsterdam komt uit 24 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Four Amsterdam gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (17)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Delivery of Four Amsterdam biedt snelle vervanging van producten en lost problemen vriendelijk en perfect op (80%). Echter, de hoge verzend- en retourkosten, onmogelijkheid om producten te ruilen en de belachelijk hoge verzendkosten bij retour zorgen voor teleurstelling bij de klanten (20%).

“Bestelling snel verstuurd”

“Verkeerde levering opgelost”

“Onmogelijk om product te ruilen”

“Betaling van verzendkosten bij retour gehele bestelling”

“Trui was per abuis retour gestuurd door DHL.”

“Dame was erg vriendelijk en perfect opgelost!”

“Snelle vervanging van product”

“Hoge verzendkosten”

“Hoge verzend- en retourkosten”

“verzendkosten zijn belachelijk hoog”

👍 5   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Monique - 6 april 2024Trustpilot 🔗

  • Snel antwoord
  • Netjes geholpen
  • Bestelling snel verstuurd

Wils - 25 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Verkeerde levering opgelost

H. Verhelst - 25 maart 2024

  • Slechte klantenservice
  • Onvriendelijke medewerkers
  • Onmogelijk om product te ruilen
  • Teleurstelling voor de kinderen

MW - 12 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Hoge verzend- en retourkosten, geen volledige terugbetaling
  • Betaling van verzendkosten bij retour gehele bestelling

vlieland vlieland - 8 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Trui was per abuis retour gestuurd door DHL.
  • Super vriendelijk te woord gestaan.
  • Dame was erg vriendelijk en perfect opgelost!

Dierckx - 29 december 2023

  • Correcte oplossing van klacht
  • Snelle vervanging van product

Mo - 12 december 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Geen bericht over bestelprobleem
  • Hoge verzendkosten

Robbe Lecocq - 7 december 2023

  • Hoge verzend- en retourkosten
  • Niet volledige prijs terugbetaald
  • Langdurig proces voor geld terug te krijgen

Sheila D Bies - 2 november 2023Trustpilot 🔗

  • de vakjes komen niet overeen met de website
  • groot vak zonder rits
  • ronduit belachelijk duur
  • verzendkosten zijn belachelijk hoog
  • iets beloven maar in werkelijkheid iets heel anders krijgen
  • teleurgesteld in Four Amsterdam
  • opgelicht voelen

fiona de lange - 14 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Teleurgesteld

NRH - 26 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Prive gegevens bij verkeerde klant
  • Blij met het artikel
  • Zeer ontevreden met de klantenservice
  • Manier van versturen bestelling
  • Geen reactie op mails

Jari Allard - 8 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit en bedrukking gaat eraf

Darryl Valk - 10 december 2022Trustpilot 🔗

  • Langzame levertijd en slechte klantenservice
  • Schuiven de verantwoordelijkheid af op de bezorgdienst
  • Teleurstellende service en lange wachttijd