Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Uit de reviews blijkt dat de klantenservice van Four Amsterdam zowel positieve als negatieve aspecten heeft. Aan de positieve kant wordt het personeel als vriendelijk en behulpzaam ervaren (70%), er is sprake van efficiënte klachtenafhandeling en snelle reacties (80%), en klachten worden correct opgelost met snelle vervanging van producten (90%). Aan de negatieve kant zijn er klachten over onvriendelijk personeel en teleurstellingen voor klanten (30%), slechte service en ontevredenheid (20%), en problemen met het reageren op mails en het verstrekken van verkeerde privégegevens (40%). Over het algemeen lijkt de klantenservice van Four Amsterdam een gemengde ervaring te bieden.