Forest Essentials

24 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Forest Essentials komt uit 24 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Forest Essentials gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (13)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De retourbeleid van Forest Essentials heeft een aantal nadelen. Klanten ervaren moeite met het terugsturen en krijgen van een terugbetaling (66%), en hebben moeite met het verkrijgen van een refund (33%). Een nadeel is ook dat sommige klanten last hebben gekregen van dermatitis door het product.

“Teleurstellende aankoopervaring met misleidende productinformatie”

“Moeilijkheden bij terugbetaling na ontevreden aankoop”

“Dermatitis van product”

“Gestreden om teruggave te krijgen”

“Slechte klantenservice en weigering om verzegelde cadeauboxen terug te nemen zonder duidelijk beleid”

👍 0   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

L. Kaya - 3 april 2024

  • Teleurstellende aankoopervaring met misleidende productinformatie
  • Moeilijkheden bij terugbetaling na ontevreden aankoop
  • Hoge verwachtingen door mediabuzz en glamoureuze uitstraling
  • Belang van ingrediëntencontrole voor aankoop bespreken

Kat Raj - 8 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Reactie op nachtcrème
  • Dermatitis van product
  • Klantenservice probeert te overtuigen om iets anders te kopen
  • Misleidende informatie over product dat natuurlijk is

HCC - 25 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Harde verkoop tactieken
  • Misleidende informatie over ingrediënten
  • Gestreden om teruggave te krijgen
  • Verkeerd beeld van de werkelijkheid door mediahype en uiterlijk

Nishita - 8 september 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice en weigering om verzegelde cadeauboxen terug te nemen zonder duidelijk beleid
  • Gebrek aan consistentie tussen vestigingen met betrekking tot het ruilbeleid
  • Respectloos naar de tijd en geduld van de klant
  • Verlies van vaste klant door slechte service en gebrek aan marktinzicht