Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Fever lijkt gemengde reviews te hebben. Klanten zijn tevreden met de snelle en gemakkelijke terugbetaling van foutieve aankopen en geannuleerde tickets, maar er zijn klachten over weigeringen van restitutie in bepaalde situaties en onvoldoende communicatie over het terugbetalingsproces. Er zijn ook meldingen van onbruikbare vouchers en verlies van geld in sommige gevallen. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Fever redelijk flexibel te zijn, maar er zijn nog verbeterpunten nodig om klanten volledig tevreden te stellen. (55% tevreden, 45% ontevreden)