Feestwinkel

12 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Feestwinkel komt uit 12 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Feestwinkel gevonden hebben:

ErvaringenSite (6)
TrustPilot (6)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Feestwinkel heeft als voordeel dat ze producten accepteren voor retour zonder restitutie (0%), wat handig is als je een ander item wilt uitproberen. Echter, ongeopende producten krijgen ook geen geld terug (0%), wat een nadeel kan zijn als je niet tevreden bent. De retourkosten zijn hoog (100%) en er zijn kosten verbonden aan het terugzenden van producten (100%). Helaas bieden ze geen flexibele retourmogelijkheden aan (100%), wat kan zorgen voor beperkingen bij het retourneren van items.

“geen terugbetaling na retour”

“Geen geld terug voor ongeopende producten”

“Hoge retourkosten”

“Kosten voor terugzending van product”

“Geen flexibele retourmogelijkheden”

👍 0   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Emilie De Groote - 30 maart 2024

  • slechte kwaliteit pruik
  • pruik paste niet
  • geen terugbetaling na retour
  • hoge retourkosten
  • oplichterij gevoel

F.D. - 29 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Geen geld terug voor ongeopende producten
  • Hoge retourkosten
  • Kosten voor terugzending van product
  • Geen flexibele retourmogelijkheden