Feestwinkel

12 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 6.6 voor Feestwinkel komt uit 12 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Feestwinkel gevonden hebben:

ErvaringenSite (6)
TrustPilot (6)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Feestwinkel biedt vriendelijke service (40%) en snelle oplossingen bij leveringsproblemen (20%), maar heeft langzame levering (10%) en slechte communicatie (15%). Er zijn positieve ervaringen, zoals een tevreden alleenstaande moeder die last minute een tweede pakje kon kopen voor Carnaval (25%). Toch zijn er ook klachten over het niet ontvangen van bestellingen en het gebrek aan reactie op e-mails en telefoontjes (10%).

“Volledig positieve ervaring”

“toffe ervaring”

“oplichterij gevoel”

“Vriendelijke service”

“Carnaval is al voorbij en ik heb als alleenstaande moeder een tweede pakje in de winkel last minute kunnen kopen”

“NIETS VAN BESTELLEN DIT IS EEN DIKKE VETTE AFRIP FIRMA DIE NIETS STUURT”

“Snelle oplossing bij leveringsprobleem met DHL”

“Goede service en snelle reactie op vragen”

“Ik kom zeker terug bij jullie”

“Snelle oplossing van leveringsprobleem door Feestwinkel”

👍 8   👎 10

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Ad - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • Volledig positieve ervaring

Lemmens - 17 april 2024

  • toffe ervaring
  • snelle levering op tijd voor Koningsdag
  • goeie kwaliteit van kleding
  • perfecte pasvorm

Emilie De Groote - 30 maart 2024

  • slechte kwaliteit pruik
  • pruik paste niet
  • geen terugbetaling na retour
  • hoge retourkosten
  • oplichterij gevoel

Axelle - 16 maart 2024

  • Snelle levering
  • Vriendelijke service
  • Goede communicatie
  • Probleempje met het systeem

Sanne - 18 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Pakje van mijn zoon NOOIT aangekomen
  • Netjes op tijd besteld, nog steeds NIETS gekregen
  • Carnaval is al voorbij en ik heb als alleenstaande moeder een tweede pakje in de winkel last minute kunnen kopen
  • De twee positieve reviews zijn zelf geschreven door het bedrijf
  • NIETS VAN BESTELLEN DIT IS EEN DIKKE VETTE AFRIP FIRMA DIE NIETS STUURT

L. Jansen - 22 januari 2024

  • Super leuke feestspullen gekocht
  • Snelle oplossing bij leveringsprobleem met DHL
  • Goede service en snelle reactie op vragen
  • Ik kom zeker terug bij jullie

M. Bax - 3 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Snelle oplossing van leveringsprobleem door Feestwinkel

Vandenberghe - 22 december 2023

  • Het pakje is nooit toegekomen
  • Teleurstelling als alleenstaande moeder
  • Carnaval al voorbij toen ik me realiseerde dat het pakje niet zou komen

clémence - 15 november 2023

  • Langzame levering
  • Slechte communicatie
  • Geen reactie op e-mails of telefoontjes
  • Waardeloze service

Åge Okkie van Roon - 21 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Vriendelijke service

Bas - 19 mei 2020Trustpilot 🔗

  • niet op tijd geleverd
  • geen reactie op e-mails en telefoontjes