Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van EXPRESS heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant is er een mogelijkheid tot eenvoudig retourneren in de winkel, maar aan de andere kant zijn er teleurstellende klantenservice, hoge retourkosten en onduidelijke return policies. Hoewel sommige klanten klagen over verwarrende informatie en gebrek aan transparantie, zijn er ook positieve opmerkingen over de eenvoudige retourprocessen en kwaliteitsproducten. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van EXPRESS gemengde reacties op te roepen met een gemiddelde tevredenheidspercentage van ongeveer 50%.