Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Expedia biedt veel keuzes in goede deals (33%), maar er is een duidelijke mismatch tussen reservaties en effectieve prijs (17%). De communicatie kan vaag en onbetrouwbaar zijn (14%), wat kan leiden tot verwarring rond geldigheid van vouchers (10%) en extra kosten die niet op voorhand worden gecommuniceerd (7%). Klanten hebben gemeld dat de klantenservice problemen niet kan bevestigen (5%), en dat er in sommige gevallen geen oplossing wordt geboden voor problemen (3%). Kortom, hoewel Expedia goede deals biedt, kan de communicatie en klantenservice verbeterd worden om meer transparantie en duidelijkheid te bieden aan klanten.