Etam

78 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.2 voor Etam komt uit 78 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Etam gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (63)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Etam lijkt problematisch op basis van de gegeven reviews. Klanten klagen over te late terugbetalingen, moeilijkheden bij retourneren en onredelijke retourvoorwaarden. Ook wordt er geklaagd over het ontbreken van klantenservice en de noodzaak om retourkosten te betalen. Al met al lijkt het retourbeleid van Etam niet erg klantvriendelijk te zijn, met slechts een geschatte tevredenheidsscore van 25%.

“Te late levering”

“Retour is een drama. Wacht al bijna een maand op terugbetaling.”

“Geen geld terug ontvangen na retourneren”

“Zeer ontevreden over retourbeleid en klantenservice”

“Geen terugbetaling ontvangen na 8 maanden”

“Moeilijkheden bij retourneren”

“Retourkosten betalen”

“Geen retourlabel voorzien”

“Retour onvolledige bestelling”

“slechte service bij online bestellingen”

👍 0   👎 15

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Ann - 3 april 2024Trustpilot 🔗

  • Erbarmelijke online service
  • Te late levering

Iris Van Onsem - 11 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Ondermaats voor groot bekend merk!
  • Problemen met leveringen: vertragingen, verschillende pakketten en onnodige verzendkosten.
  • Retour is een drama. Wacht al bijna een maand op terugbetaling.
  • Klantendienst onbereikbaar, geen telefoonnummer te vinden.

Katrien - 18 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Verkeerde producten geleverd
  • Geen geld terug ontvangen na retourneren
  • Geen reactie op herhaalde verzoeken om terugbetaling

Virginie - 24 november 2021

  • Zeer ontevreden over retourbeleid en klantenservice
  • Geen terugbetaling ontvangen na 8 maanden
  • Moeite om hoofdzetel te bereiken en geen oplossing gevonden
  • Onbevredigende communicatie en beloftes niet nagekomen

Ilse Cortebeeck - 1 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Geen reactie op schrijven
  • Pyjama's rafelen na wasbeurt
  • Moeilijkheden bij retourneren
  • Gebrek aan vriendelijke opvolging

Vanhaverbeke francoise - 22 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Oneerlijke praktijken
  • Ander maat opsturen
  • Verzendingskosten betalen
  • Retourkosten betalen
  • Geen retourlabel voorzien
  • Hoge verzendingskosten in verhouding tot productprijs
  • Niet betrouwbaar

Malou Van Loon - 9 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Retour onvolledige bestelling
  • Klantvriendelijkheid: 0
  • Service: 0
  • Ik bestel hier nooit meer iets
  • Update: code gekregen voor gratis verzending van een volgende bestelling

Dominique Halans - 25 januari 2021

  • verkeerde BH geleverd
  • geen terugbetaling ontvangen na 5 weken
  • slechte service bij online bestellingen

Nami - 24 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Klantenservice is onbestaande
  • Oubollige collectie
  • Maat te klein
  • Vertraagde terugbetaling
  • Verzendkosten niet meegerekend

Ine Beerten - 10 december 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit broek
  • Traag klantenservice
  • Onredelijke retourvoorwaarden
  • Onmogelijkheid om producten per post te retourneren

Greta Wouters - 24 mei 2020

  • geen antwoord op mails en telefonisch niet bereikbaar
  • geschenkkaart van 45€ niet gevalideerd
  • pas na vervaldatum geschenkkaart gereageerd
  • klacht ingediend bij Testaankoop