Esprit

25 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Esprit komt uit 25 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Esprit gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (14)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Esprit lijkt over het algemeen gemakkelijk en probleemloos te zijn, met vlotte retourzendingen en terugbetalingen. Er zijn echter klachten over onrechtmatige aanmaningen voor geretourneerde artikelen, wat voor verwarring kan zorgen. Daarnaast lijkt de levering niet te worden uitgevoerd bij openstaande facturen of onverwerkte retourzendingen, wat voor extra frustratie kan zorgen (60%). In het algemeen lijkt retourneren gemakkelijk te zijn, maar er lijken nog wat verbeteringen nodig te zijn om te voorkomen dat klanten worden lastiggevallen met onterechte aanmaningen (40%).

“Gemakkelijk retourneren”

“Onrechtmatige aanmaning voor geretourneerd artikel”

“vlotte retourzending en terugbetalingt”

“Gemakkelijk terugsturen”

“Goed terug te sturen”

“Heeft twee keer een aanmaning ontvangen voor een geretourneerd artikel”

“Levering wordt niet uitgevoerd bij openstaande facturen of onverwerkte retourzending”

“Snelle levering”

“Retourneren is ook heel gemakkelijk”

“Snel en probleemloos retourneren”

👍 7   👎 3

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Mehdi Van Dyck - 4 april 2024

  • Vlot verloop van levering
  • Gemakkelijk retourneren
  • Geweldige webshop

clémence - 25 januari 2024

  • Late reactie op klantenserviceverzoek
  • Moeilijk contact leggen via telefoon
  • Onrechtmatige aanmaning voor geretourneerd artikel

Jacques - 16 januari 2024

  • snelle levering
  • vlotte retourzending en terugbetalingt
  • top service

femke - 8 januari 2024

  • Snelle levering
  • Achteraf betalen
  • Gemakkelijk terugsturen
  • Top service

Gregory Moureau - 4 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Goed terug te sturen

Van Goethem Pascale - 19 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Heeft twee keer een aanmaning ontvangen voor een geretourneerd artikel
  • Geen antwoord op e-mails
  • Lang moeten wachten aan de telefoon en uiteindelijk niemand aan de lijn gekregen
  • Grote teleurstelling na 20 jaar klant te zijn

Dirk De Wilde - 6 september 2021Trustpilot 🔗

  • Achteraf betalen niet mogelijk
  • Levering wordt niet uitgevoerd bij openstaande facturen of onverwerkte retourzending
  • Klantenservice inefficient en traag
  • Online betaling problematisch, moest bewijzen dat betaling was uitgevoerd
  • Digitale tijdperk bij Esprit wordt bekritiseerd
  • Online aankopen bij Esprit worden afgeraden, andere online winkels zijn beter

Customer - 5 juni 2020Trustpilot 🔗

  • Snelle levering

Brett Verhestraeten - 26 juli 2018Trustpilot 🔗

  • Snelle levering
  • Achteraf betalen mogelijk
  • Retourneren is ook heel gemakkelijk
  • Goede service

Temmerman Mieke - 13 februari 2012Trustpilot 🔗

  • Snel en probleemloos retourneren
  • Snelle levering