Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Esprit lijkt over het algemeen gemakkelijk en probleemloos te zijn, met vlotte retourzendingen en terugbetalingen. Er zijn echter klachten over onrechtmatige aanmaningen voor geretourneerde artikelen, wat voor verwarring kan zorgen. Daarnaast lijkt de levering niet te worden uitgevoerd bij openstaande facturen of onverwerkte retourzendingen, wat voor extra frustratie kan zorgen (60%). In het algemeen lijkt retourneren gemakkelijk te zijn, maar er lijken nog wat verbeteringen nodig te zijn om te voorkomen dat klanten worden lastiggevallen met onterechte aanmaningen (40%).