Esprit

25 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8.2 voor Esprit komt uit 25 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Esprit gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (14)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Esprit scoort goed op behulpzaam personeel, goede feedback, kwalitatieve kleding (33%), klantvriendelijke service (25%) en snelle communicatie (17%). Echter, er zijn problemen met late reacties op klantenserviceverzoeken (8%), moeilijk contact leggen via telefoon (8%), moeilijkheden met betaling (8%), geen antwoord op e-mails (8%) en inefficiënte klantenservice (8%). Daarnaast zijn er klachten over lang wachten aan de telefoon en problemen met online betalingen, waarbij bewijs van betaling moest worden geleverd. Het digitale tijdperk van Esprit wordt ook bekritiseerd. Over het algemeen is er een mix van positieve en negatieve ervaringen met de communicatie van Esprit.

“Mooie en kwalitatieve kledij”

“Behulpzaam personeel en goede feedback”

“Late reactie op klantenserviceverzoek”

“Moeilijk contact leggen via telefoon”

“Klantvriendelijke service”

“Snelle communicatie”

“Moeilijkheden met betaling”

“Heeft twee keer een aanmaning ontvangen voor een geretourneerd artikel”

“Geen antwoord op e-mails”

“Lang moeten wachten aan de telefoon en uiteindelijk niemand aan de lijn gekregen”

👍 6   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

kobe - 5 maart 2024

  • Mooie en kwalitatieve kledij

Alexander Vervoort - 29 januari 2024

  • Behulpzaam personeel en goede feedback

clémence - 25 januari 2024

  • Late reactie op klantenserviceverzoek
  • Moeilijk contact leggen via telefoon
  • Onrechtmatige aanmaning voor geretourneerd artikel

Jarne - 9 januari 2024

  • Klantvriendelijke service
  • Snelle communicatie
  • Uitstel van betaling

J. Verschueren - 3 januari 2024

  • Moeilijkheden met betaling

Van Goethem Pascale - 19 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Heeft twee keer een aanmaning ontvangen voor een geretourneerd artikel
  • Geen antwoord op e-mails
  • Lang moeten wachten aan de telefoon en uiteindelijk niemand aan de lijn gekregen
  • Grote teleurstelling na 20 jaar klant te zijn

Lutgarde Tersago - 12 oktober 2021Trustpilot 🔗

  • Behulpzaam personeel en correcte feedback bij passen
  • Hulp bij online bestelling
  • Technische beperking met kortingscode in de winkel

Dirk De Wilde - 6 september 2021Trustpilot 🔗

  • Achteraf betalen niet mogelijk
  • Levering wordt niet uitgevoerd bij openstaande facturen of onverwerkte retourzending
  • Klantenservice inefficient en traag
  • Online betaling problematisch, moest bewijzen dat betaling was uitgevoerd
  • Digitale tijdperk bij Esprit wordt bekritiseerd
  • Online aankopen bij Esprit worden afgeraden, andere online winkels zijn beter

Metralon - 27 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Vriendelijke service