Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Esprit scoort goed op behulpzaam personeel, goede feedback, kwalitatieve kleding (33%), klantvriendelijke service (25%) en snelle communicatie (17%). Echter, er zijn problemen met late reacties op klantenserviceverzoeken (8%), moeilijk contact leggen via telefoon (8%), moeilijkheden met betaling (8%), geen antwoord op e-mails (8%) en inefficiënte klantenservice (8%). Daarnaast zijn er klachten over lang wachten aan de telefoon en problemen met online betalingen, waarbij bewijs van betaling moest worden geleverd. Het digitale tijdperk van Esprit wordt ook bekritiseerd. Over het algemeen is er een mix van positieve en negatieve ervaringen met de communicatie van Esprit.