Eleven Sports

61 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.4 voor Eleven Sports komt uit 61 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Eleven Sports gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (53)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Eleven Sports heeft enkele pro's, zoals het direct terugbetalen van klanten zonder gedoe (60%), maar er zijn ook enkele nadelen. Klanten kunnen vastzitten aan een jaarabonnement (20%) en verliezen betaalde content als ze opzeggen (40%). Bovendien lijken er klachten te zijn over beloftes die niet worden nagekomen en mogelijke fraude en oplichting (80%).

“vastzitten aan jaarabonnement”

“Veel duurder”

“Klant verliest al betaalde content”

“Fraude en oplichting”

“Betaalde content verliezen”

“Onmiddellijk weghalen van knikkers”

“Belofte niet nagekomen”

“Oplichting”

👍 1   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Manon - 19 maart 2024

  • slechte website en klantendienst
  • traag en arrogant
  • slechte kwaliteit inhoud
  • vastzitten aan jaarabonnement
  • geld- en tijdsverspilling

Zerti - 9 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Veel duurder

T VdC - 8 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Duur abonnement
  • Klant verliest al betaalde content
  • Woekerprijzen
  • Bedrijven moeten activiteiten stopzetten

Ellen Lenders - 1 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Fraude en oplichting

Rob Lauwers - 22 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Grote oplichters
  • Te duur abonnement
  • Betaalde content verliezen

Maurice Devolder - 12 september 2020Trustpilot 🔗

  • Lange streamonderbrekingen
  • Gebrek aan respect voor de Vlaamse kijker
  • Onmiddellijk weghalen van knikkers

vdvf - 30 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit en haperingen
  • Belofte niet nagekomen
  • Oplichting