Eibmarkt

19 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Eibmarkt komt uit 19 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Eibmarkt gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Eibmarkt biedt gemakkelijke online bestellingen (90%), maar kampt met teleurstellende kwaliteit (40%) en onjuiste informatie over taal (60%). Over het algemeen een handige site om producten te bestellen, maar de kwaliteit en accuraatheid van informatie kunnen beter.

“gemakkelijk om online te bestellen”

“Teleurstellende kwaliteit”

“moeilijkheden met betaling via Paypal”

“Onjuiste informatie over taal op website”

👍 1   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Kobe - 5 maart 2024

  • gemakkelijk om online te bestellen

D. Boulanger - 5 januari 2024

  • Teleurstellende kwaliteit
  • Vertraagde levering
  • Verkeerd product ontvangen
  • Geen reactie klantendienst

Renard - 23 november 2023

  • lange levertijd
  • hoge administratiekosten bij annulering
  • moeilijkheden met betaling via Paypal

Ferry - 19 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Opvolging van reparatie duurt te lang
  • Geen vervanging of oplossing geboden
  • Geen geld terug optie
  • Onjuiste informatie over taal op website