Eibmarkt

19 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Eibmarkt komt uit 19 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Eibmarkt gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Eibmarkt laat te wensen over met een procentuele score van slechts 10%. Klanten klagen over teleurstellende kwaliteit en een gebrek aan reactie van de klantendienst. Bestellingen worden vertraagd door voorraadproblemen en reparaties duren te lang zonder vervanging aangeboden te krijgen. Geld terugkrijgen is niet mogelijk en er is weinig klant- en oplossingsgerichtheid. Eibmarkt lijkt achter de fabrikant te schuilen en denkt niet proactief mee met de klant. Aan de andere kant, snelle terugbetaling en bevestiging van retourzending worden wel gewaardeerd met een score van 90%.

“Snelle terugbetaling en bevestiging van retourzending”

“Bestelling werd vertraagd door onvoldoende voorraad”

“Onvriendelijke reactie en slechte service”

“Klantenservice is echt slecht”

“Geen reactie op e-mails”

“Snel antwoord via PayPal”

“De service is niet goed.”

“Het lijkt alsof ze niet goed opletten en blijven dezelfde fouten maken.”

“Slechte service en beschadigde producten”

“Lange levertijd en onbeschofte klantenservice”

👍 2   👎 31

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

F. Verbeke - 26 februari 2024

  • Snelle terugbetaling en bevestiging van retourzending

Tibo - 15 februari 2024

  • Bestelling werd vertraagd door onvoldoende voorraad
  • Geen deellevering mogelijk vanwege extra verzendkosten
  • Onvriendelijke reactie en slechte service

Verhaeghe - 6 februari 2024

  • Klantenservice is echt slecht
  • Geen reactie op e-mails
  • Snel antwoord via PayPal

Noor - 6 februari 2024

  • De service is niet goed.
  • Fouten bij de levering, zelfs na 20 bestellingen.
  • Het lijkt alsof ze niet goed opletten en blijven dezelfde fouten maken.

Ferre - 30 januari 2024

  • Slechte service en beschadigde producten
  • Lange levertijd en onbeschofte klantenservice
  • Weerstand bij terugbetaling

D. Boulanger - 5 januari 2024

  • Teleurstellende kwaliteit
  • Vertraagde levering
  • Verkeerd product ontvangen
  • Geen reactie klantendienst

Lise - 23 december 2023

  • Trage levering
  • Problemen met batterij na 6 jaar
  • Hoge verzendkosten
  • Langdurige afhandeling

J. Nijs - 10 december 2023

  • Teleurgesteld en misleid
  • Artikelen niet allemaal op voorraad zoals beloofd
  • Verkeerde informatie gegeven over levertijd
  • Geen verzendbevestiging ontvangen na een week

S. Willems - 9 december 2023

  • Teleurgesteld in klantenservice
  • Weigering retourzending naar zakelijk adres
  • Onterechte claim van niet retourneren goederen

Renard - 23 november 2023

  • lange levertijd
  • hoge administratiekosten bij annulering
  • moeilijkheden met betaling via Paypal

Remy - 21 oktober 2023

  • Defect gereedschap
  • Reparatie duurt te lang
  • Geen vervanging aangeboden
  • Geld terug krijgen niet mogelijk
  • Niet klantgericht
  • Niet oplossingsgericht
  • Achter de fabrikant schuilen
  • Niet proactief met de klant meedenken

Erwin - 21 december 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit
  • Slechte service
  • Lange levertijd
  • Geen reactie op e-mails
  • Retour zenden niet toegestaan

Arjan - 18 mei 2021Trustpilot 🔗

  • Bestelling niet verzonden vanwege voorraadprobleem
  • Geen deellevering mogelijk
  • Geen vriendelijke reactie op voorstel voor oplossing

Ferry - 19 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Opvolging van reparatie duurt te lang
  • Geen vervanging of oplossing geboden
  • Geen geld terug optie
  • Onjuiste informatie over taal op website