Eibmarkt

19 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Eibmarkt komt uit 19 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Eibmarkt gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)
TrustPilot (5)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Eibmarkt heeft enkele voor- en nadelen. De snelle terugbetaling en bevestiging van retourzendingen worden gewaardeerd, maar er zijn ook klachten over onterechte claims en weerstand bij terugbetaling. Sommige klanten ervaren problemen met retourzendingen naar zakelijke adressen en hoge percentages die worden afgetrokken bij terugbetalingen. Helaas wordt retourzending niet altijd toegestaan en is er geen geld terug optie beschikbaar, wat resulteert in slechte service. (60%)

“Snelle terugbetaling en bevestiging van retourzending”

“Weerstand bij terugbetaling”

“Problemen met batterij na 6 jaar”

“Weigering retourzending naar zakelijk adres”

“Onterechte claim van niet retourneren goederen”

“Geld terug krijgen niet mogelijk”

“Slechte service”

“Retour zenden niet toegestaan”

“Geen geld terug optie”

👍 1   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

F. Verbeke - 26 februari 2024

  • Snelle terugbetaling en bevestiging van retourzending

Ferre - 30 januari 2024

  • Slechte service en beschadigde producten
  • Lange levertijd en onbeschofte klantenservice
  • Weerstand bij terugbetaling

Lise - 23 december 2023

  • Trage levering
  • Problemen met batterij na 6 jaar
  • Hoge verzendkosten
  • Langdurige afhandeling

S. Willems - 9 december 2023

  • Teleurgesteld in klantenservice
  • Weigering retourzending naar zakelijk adres
  • Onterechte claim van niet retourneren goederen

Remy - 21 oktober 2023

  • Defect gereedschap
  • Reparatie duurt te lang
  • Geen vervanging aangeboden
  • Geld terug krijgen niet mogelijk
  • Niet klantgericht
  • Niet oplossingsgericht
  • Achter de fabrikant schuilen
  • Niet proactief met de klant meedenken

Erwin - 21 december 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit
  • Slechte service
  • Lange levertijd
  • Geen reactie op e-mails
  • Retour zenden niet toegestaan

Ferry - 19 februari 2021Trustpilot 🔗

  • Opvolging van reparatie duurt te lang
  • Geen vervanging of oplossing geboden
  • Geen geld terug optie
  • Onjuiste informatie over taal op website