Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Desigual's klantenservice heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Positieve punten zijn dat de klantenservice een goede reactietijd heeft (80%) en efficiënt opvolgt na contact (85%). Aan de andere kant ervaren sommige klanten moeilijkheden bij het contact opnemen (70%), problemen met het betalingssysteem (60%), en nieuwe labels voor retour en terugbetaling (75%). Over het algemeen lijkt er vertrouwen te zijn in de service en betrouwbaarheid van het bedrijf (90%), maar het is aan te raden om voorzichtig te zijn bij het bestellen van de online shop gezien de gemelde problemen.