Design Bestseller

33 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Design Bestseller komt uit 33 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Design Bestseller gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (26)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Design Bestseller heeft enkele nadelen, zoals het feit dat het product niet leverbaar kan zijn na een lange wachttijd (20%), vreselijke klantenservice kan bieden (40%) en zich kan beroepen op de Duitse wetgeving als excuus (30%). Aan de positieve kant, kan er geen geld terug ontvangen worden (5%) en kunnen beschadigde lampen worden geretourneerd voor een vervanging (5%).

“Beroepen zich op de Duitse wetgeving”

“Vreselijke klantenservice”

“Geen geld terug ontvangen”

“Beschadigde lamp ontvangen”

“Product niet beschikbaar na lange wachttijd”

👍 0   👎 5

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Laura van der Burgh - 27 november 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte service
  • Geen enkele vorm van coulance
  • Beroepen zich op de Duitse wetgeving

El - 25 juni 2021Trustpilot 🔗

  • Vreselijke klantenservice

Anja de leeuw - 10 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • Geen geld terug ontvangen

mevr. P.A.van den Belt - 24 mei 2020Trustpilot 🔗

  • Zeer slechte service
  • Beschadigde lamp ontvangen
  • Lang wachten op vervanging
  • Onnodig lang wachten op reactie
  • Onvoldoende voorraadinformatie op de website

Sofie Van Tuijl - 15 maart 2019Trustpilot 🔗

  • Levertijd langer dan verwacht
  • Slechte communicatie van de klantenservice
  • Product niet beschikbaar na lange wachttijd
  • Geen proactieve actie van de klantenservice