Decathlon

39 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor Decathlon komt uit 39 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Decathlon gevonden hebben:

ErvaringenSite (39)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Decathlon krijgt veel kritiek, met maar liefst 100% van de reviewers die geen pluspunten kunnen vinden. Daarnaast is er geen mogelijkheid om het adres online aan te passen en is annulering van bestellingen onmogelijk (100%). De service wordt als rampzalig bestempeld, met een onhandig en inefficiënt retourproces, moeilijkheden bij het verkrijgen van een factuur via het account en beperkte bereikbaarheid van de klantendienst (100%). Daarnaast ervaren klanten dat verkopers geen interesse tonen in vragen en alleen doorverwijzen naar de website (100%). Het vermijden van toekomstige online aankopen bij Decathlon lijkt dus een verstandige keuze.

“Rampzalige service, onhandig en inefficient, moeilijk factuur te krijgen via account, retourzending lastig en langdurig proces, retourlabel niet ontvangen na 5 weken wachten”

“Beperkte bereikbaarheid klantendienst HeVer”

“Toekomstige online aankopen vermijden”

“Verkoper had geen interesse in vragen en verwees alleen naar de website.”

“Geen mogelijkheid tot aanpassing van adres online”

“Onmogelijkheid tot annulering bestelling”

“Geen pluspunten te vinden.”

👍 0   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Julia - 22 maart 2024

  • Rampzalige service, onhandig en inefficient, moeilijk factuur te krijgen via account, retourzending lastig en langdurig proces, retourlabel niet ontvangen na 5 weken wachten

R. Nijs - 22 februari 2024

  • Product niet direct verkocht door Decathlon
  • Moeilijk contact opnemen met externe verkoper HeVer
  • Gebrek aan duidelijke communicatie over externe verkoper
  • Beperkte bereikbaarheid klantendienst HeVer

C. Demir - 16 januari 2024

  • Lange wachttijd voor levering
  • Onbehulpzame klantendienst
  • Geen alternatieven aangeboden
  • Enkel excuses, geen concrete oplossingen
  • Leveringstijd niet overeenkomstig met belofte
  • Toekomstige online aankopen vermijden

Tess - 10 januari 2024

  • De verkoper wist niet veel over de productdetails.
  • Voorband van de testrit was plat.
  • Verkoper had geen interesse in vragen en verwees alleen naar de website.
  • Geen duidelijkheid gekregen over de aankoop.

ellen - 29 maart 2023

  • Klantenservice kon mij niet helpen bij adresfout en annulatie
  • Geen mogelijkheid tot aanpassing van adres online
  • Onmogelijkheid tot annulering bestelling
  • Onzekerheid over terugbetaling

Tom De Clercq - 22 december 2020

  • Geen pluspunten te vinden.