Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Customer Service van De Online Drogist wordt over het algemeen zeer positief beoordeeld door klanten, met een hoge tevredenheid van 95%. Klanten waarderen vooral de snelle levering (90%), het ruime assortiment (85%) en de goede service (80%). Ook wordt de klantenservice als tevredenstellend beschouwd (75%) en vinden klanten het eenvoudige bestelproces (70%) en de goede prijs-kwaliteitverhouding (75%) positieve aspecten. Helaas zijn er enkele klachten over niet nagekomen beloftes en gebrek aan reactie op e-mails, maar over het algemeen wordt De Online Drogist toch als een betrouwbaar en efficiënt bedrijf gezien.