DC Shoes

46 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor DC Shoes komt uit 46 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor DC Shoes gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (29)

Totaalbeeld : Wat een mix van snelle levering en trage service!

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. DC Shoes biedt topkwaliteit producten met een perfecte pasvorm die mooi bij alle outfits passen tegen een goede prijs-kwaliteitverhouding, maar er zijn klachten over teleurstellende informatie over productbeschikbaarheid en trage verwerking. De levering wordt over het algemeen als snel en efficiënt ervaren, maar er zijn ook klachten over variërende levertijden, trage verwerking en hoge retourkosten. De klantenservice wordt als slecht beoordeeld, met klachten over gebrek aan directe contactmogelijkheden en respons. De communicatie en klantenservice kunnen verbeterd worden, maar de website biedt een vlotte bestelervaring en het retourbeleid heeft zowel positieve als negatieve aspecten. (60%)

Product : Kwaliteit, maar let op de retourzendingen!

“Schoenen die niet passen”

“Kapot paar schoenen”

“Teleurstellende informatie over productbeschikbaarheid”

“Kleine schoenen ontvangen”

“Trage verwerking”

“blij met aankoop, topkwaliteit producten, makkelijk retourproces, stressvrij winkelen”

“Kleding van goede kwaliteit”

“Jas verkeerd geleverd”

“Positief verrast door de kwaliteit van de ski-jas”

“Super warm en waterdicht”

“Perfecte pasvorm”

“Mooi bij al mijn outfits”

“Hele ervaring echt tegenvallend geweest”

“Vast met dubbele facturen en schoenen die niet passen”

“onbetrouwbaar”

“Prima ervaringen met de website en mooi merk”

“Snel bezorgd en goede kwaliteit”

“Aanbevolen voor website en merk”

“Verkeerde schoenen gestuurd”

“Return stikker ook verkeerd!!”

“Schoenen passen perfect”

“Snelle levering”

“Kleding is top”

“Goede levering en producten”

“gratis retourneren is misleidend en duur”

“Maat niet goed, terugsturen kost geld”

“Hoop mijn geld terug te zien”

“Mooie schoenen gekocht in de sale”

“Prijs-kwaliteitverhouding is goed”

“Soepele bestelprocedure”

“Niet aan beginnen”

“Waardeloze webshop met slecht werkende site en onbereikbare klantenservice”

“Niet wat je mag verwachten van een merk als DC”

“Kapotte levering”

“te klein”

👍 17   👎 18

DC Shoes biedt topkwaliteit producten met een perfecte pasvorm die mooi bij alle outfits passen. De prijs-kwaliteitverhouding is goed, maar er zijn klachten over teleurstellende informatie over productbeschikbaarheid en trage verwerking. Sommige klanten hebben problemen gehad met retourzendingen en verkeerde leveringen, maar over het algemeen zijn de ervaringen positief met snelle leveringen en goede kwaliteit producten. (60%)

Levering : Snel, maar soms ook een verrassing!

“Zending niet geleverd”

“Kapot paar schoenen”

“Korting en snelle afhandeling”

“Varieerde levertijden”

“Retourkosten vielen mee via PostNL”

“Hoge retourverzendingskosten”

“Lange wachttijd en afhaalpunt ver weg”

“Teleurstellende retourkosten van 13 euro”

“Hoge verzendkosten van bijna 20 euro”

“Trage verwerking”

“blij met aankoop, topkwaliteit producten, makkelijk retourproces, stressvrij winkelen”

“Pakket verdwenen en lang wachten op reactie en geld terug”

“Jas verkeerd geleverd”

“Snelle levering”

“Supersnel geleverd”

“Hele ervaring echt tegenvallend geweest”

“Slechte levering”

“Ik kan het pakket niet traceren, die actie ligt volgens PostNL bij hen. Het postagentschap heeft een foto van het pakket de sticker zat er netjes op.”

“Langzame verzending”

“Beperkte afhaalopties”

“Onhandige track and trace code”

“Snel bezorgd en goede kwaliteit”

“Verkeerde schoenen gestuurd”

“Goede service!”

“Hele snelle levering”

“Snelle levering”

“Moeilijk om retour te sturen”

“Lange verwerkingstijd van bestelling”

“Onzekerheid over ontvangst van pakketje”

“Wacht al een maand op mijn geld!”

“Refund duurde bijna 3 weken”

“Retour naar België maakt verzendkosten duurder”

“Goede levering en producten”

“hoge retourkosten en geen terugbetaling van verzendkosten”

“Na 3 dagen bezorgd erg blij mee”

“Soepele bestelprocedure”

“Vertraging in communicatie over voorraadtekort”

“Vreselijk bedrijf, geen levering, slechte klantenservice”

“Nooit ontvangen schoenen na twee bestellingen”

“Bestel ze in ieder geval nooit op dcshoes.nl want dan krijg je met Belgen te maken”

“Retourneren naar België kost in mijn geval €19.50”

“Kapotte levering”

“Hoge retourkosten naar België”

“hoge verzendkosten”

“onnodige kosten”

“Retourneren kost 15 euro naar België”

“Geen alternatief voor retourneren”

“Geen mogelijkheid tot retourneren in winkel”

👍 12   👎 36

De levering van DC Shoes wordt over het algemeen als snel en efficiënt ervaren, met enkele klanten die zelfs de bestelling binnen 3 dagen hebben ontvangen. Echter, er zijn ook klachten over variërende levertijden, trage verwerking en lange wachttijden voor zowel levering als retourzendingen. Retourkosten naar België worden als hoog ervaren, variërend van 13 tot bijna 20 euro, wat ontevredenheid veroorzaakt bij sommige klanten. Daarnaast zijn er ook klachten over verkeerde leveringen en kapotte items, waardoor sommige klanten geen goede ervaring hebben met de leveringsservice van DC Shoes. (40%)

Klantenservice : Wat een teleurstellende klantenservice!

“Zending niet geleverd”

“Geen mogelijkheid tot contact”

“Automatische replays op webformulier”

“Kapot paar schoenen”

“Lang wachten op reactie klantenservice”

“Schuld geven aan klant en geen oplossing bieden”

“Gebrek aan verantwoordelijkheid en klantenservice”

“Teleurstellende ervaring”

“Niet van plan om opnieuw te bestellen”

“Geen ernstige problemen ondervonden”

“Teleurstellende informatie over productbeschikbaarheid”

“Terugbetaling van het bedrag”

“Hoge retourverzendingskosten”

“Moeilijk bereikbare klantendienst”

“Teleurstellende service en retourmogelijkheden”

“Niet aanbevolen aan anderen”

“Geen reactie van klantenservice”

“Slechte service”

“blij met aankoop, topkwaliteit producten, makkelijk retourproces, stressvrij winkelen”

“Geen alternatieve optie aangeboden”

“Klantenservice had geen oplossing”

“Terugbrengen naar de winkel was geen optie”

“Slechte klantenservice”

“Onbeantwoorde e-mails”

“Klantenservice liet te wensen over”

“Pakket verdwenen en lang wachten op reactie en geld terug”

“Teleurstellende ervaring”

“Geen reactie op communicatie”

“Matige service en betrouwbaarheid”

“Positief verrast door de kwaliteit van de ski-jas”

“Geweldige klantenservice”

“Hele ervaring echt tegenvallend geweest”

“Geen directe manier om contact op te nemen enkel via webformulier”

“Automatische antwoorden op webformulier”

“Slechte levering”

“Ontoegankelijke klantendienst”

“Slechte online winkelervaring”

“Slechte terugbetalingservice”

“Geen geld terug ontvangen na retour”

“Ontevreden over de service”

“Onbetrouwbaar”

“Onbetrouwbaar bij retour. Geen telefoonnummer”

“Onbetrouwbaar. Het ging een paar bestellingen goed. Ook een lidmaatschap afgesloten. Nu is er een retour niet bij hen aangekomen denk ik, want ik krijg mijn €103 niet terug.”

“Ik kan het pakket niet traceren, die actie ligt volgens PostNL bij hen. Het postagentschap heeft een foto van het pakket de sticker zat er netjes op.”

“Door DC aangemaakt naar aanleiding van mijn retouren. Ik heb al 10 e-mails beantwoord na een automatische reply op het invullen van contactformulieren ingevuld, Ik krijg dan steeds hetzelfde automatische antwoord weer terug. Heel erg frustrerend.”

“Een telefoonnummer is onvindbaar. Dat is onwettig.”

“Na mijn vakantie maar eens informeren of mijn rechtsbijstandverzekering mij hierbij kan helpen.”

“Nu zie ik hieronder wel een info@ adres staan. Die kan ik daar straks goed voor gebruiken.”

“Langzame verzending”

“Gebrek aan klantenservice reactie”

“Onbereikbaarheid via telefoon”

“Gebrek aan respons op e-mails”

“Geen contactmogelijkheden”

“onbetrouwbaar”

“Onmogelijk contact opnemen”

“Goede service!”

“Zeer slechte service”

“Oplichting?”

“Klantenservice niet Nederlands sprekend”

“Wacht al een maand op mijn geld!”

“Klantenservice is flop”

“Nooit meer!! Afrader eerste klas!!”

“Wat een baggerslecht bedrijf is dit zeg!!!”

“Bereikbaarheid klantenservice is superslecht”

“Niet opnieuw kopen”

“onduidelijke retourvoorwaarden”

“Geen klantenservice”

“Nooit meer bestellen hier”

“Vreselijk bedrijf, geen levering, slechte klantenservice”

“slechte klantenservice en hoge retourkosten”

“Waardeloze webshop met slecht werkende site en onbereikbare klantenservice”

“Kapotte levering”

“Slechte klantenservice”

“Schuld bij de klant leggen”

“Nooit meer bestellen”

“Goede service”

“slechte klantenservice”

“Retourneren kost 15 euro naar België”

“Geen alternatief voor retourneren”

“Klantenservice haalt haar schouders op”

👍 11   👎 69

De klantenservice van DC Shoes wordt op basis van de reviews als slecht beoordeeld. Klanten klagen over het ontbreken van directe contactmogelijkheden, onbeantwoorde e-mails, automatische antwoorden op webformulieren, hoge retourverzendingskosten en gebrek aan respons. De retourmogelijkheden worden ook als teleurstellend ervaren, met klanten die geen geld terug ontvangen na retournering en geen alternatieve opties aangeboden krijgen. Echter, enkele klanten waren positief verrast door de kwaliteit van de producten en noemden de klantenservice geweldig, wat enige tegenstrijdigheid in de beoordelingen vertoont. Over het algemeen lijkt de klantenservice van DC Shoes te lijden onder een gebrek aan responsiviteit en duidelijke communicatie, wat resulteert in een teleurstellende ervaring voor vele klanten. (62%)

Communicatie : Wat een geweldige collectie, maar waar is de klantenservice gebleven?

“Zending niet geleverd”

“Geen mogelijkheid tot contact”

“Automatische replays op webformulier”

“Lang wachten op reactie klantenservice”

“Gebrek aan verantwoordelijkheid en klantenservice”

“Teleurstellende ervaring”

“Teleurstellende informatie over productbeschikbaarheid”

“Moeilijk bereikbare klantendienst”

“Onduidelijke tracking code”

“Geen telefoonnummer beschikbaar”

“Geen direct telefoonnummer beschikbaar”

“Onbeantwoorde e-mails”

“Jas verkeerd geleverd”

“Geen reactie op communicatie”

“Mooi bij al mijn outfits”

“Kan niet wachten om te tonen op school”

“Hele ervaring echt tegenvallend geweest”

“Gefactureerd voor dubbele kosten en retourzending geannuleerd”

“Geen directe manier om contact op te nemen enkel via webformulier”

“Automatische antwoorden op webformulier”

“Slechte levering”

“Onbetrouwbaar bij retour. Geen telefoonnummer”

“Door DC aangemaakt naar aanleiding van mijn retouren. Ik heb al 10 e-mails beantwoord na een automatische reply op het invullen van contactformulieren ingevuld, Ik krijg dan steeds hetzelfde automatische antwoord weer terug. Heel erg frustrerend.”

“Een telefoonnummer is onvindbaar. Dat is onwettig.”

“Nu zie ik hieronder wel een info@ adres staan. Die kan ik daar straks goed voor gebruiken.”

“Langzame verzending”

“Gebrek aan klantenservice reactie”

“Onbereikbaarheid via telefoon”

“Gebrek aan respons op e-mails”

“Geen contactmogelijkheden”

“onbetrouwbaar”

“Prima ervaringen met de website en mooi merk”

“Aanbevolen voor website en merk”

“Onmogelijk contact opnemen”

“Onzekerheid over ontvangst van pakketje”

“Wacht al een maand op mijn geld!”

“Misleidende informatie”

“gratis retourneren is misleidend en duur”

“onduidelijke retourvoorwaarden”

“Geen reactie na 1,5 week”

“Vertraging in communicatie over voorraadtekort”

“Vreselijk bedrijf, geen levering, slechte klantenservice”

“beter communicatie en lagere verzendkosten elders”

“Slechte klantenservice”

👍 6   👎 38

DC Shoes blinkt uit in een modieuze en veelzijdige collectie die aansluit bij elke outfit en schoolomgeving, waardoor het een aanrader is voor website en merk (90%). Helaas kan het gebrek aan communicatie en klantenservice (75%) frustratie veroorzaken door onbeantwoorde e-mails, onduidelijke trackingcodes en dubbele kosten bij facturering. Het ontbreken van een direct telefoonnummer en langzame verzending (80%) zorgen voor onzekerheid over de ontvangst van bestellingen en onbereikbaarheid bij problemen. Al met al is DC Shoes een betrouwbaar merk met kwaliteitsproducten, maar de communicatie en klantenservice kunnen verbeterd worden voor een optimale klantbeleving.

Website : Wat een gemixte ervaringen!

“Vlot en snel bestellen”

“Trage en onhandige website”

“Slechte online winkelervaring”

“Prima ervaringen met de website en mooi merk”

“Kosten vrij retourneren na aanmelden”

“Aanbevolen voor website en merk”

“Waardeloze webshop met slecht werkende site en onbereikbare klantenservice”

“Nooit meer bestellen”

👍 4   👎 4

De website van DC Shoes maakt het vlot en gemakkelijk om te bestellen en biedt een goede ervaring voor klanten die van het merk houden (80%). Retourneren is kosteloos na aanmelding, maar de website kan traag en onhandig zijn, met soms problemen bij het bereiken van de klantenservice (40%). Gezien de verdeelde meningen, kan het zijn dat sommige klanten het een aanrader vinden terwijl anderen het als waardeloos beschouwen (50%).

Retourbeleid : Retouren: zo eenvoudig en toch zo verwarrend!

“Schoenen die niet passen”

“Retourkosten vielen mee via PostNL”

“Teleurstellende service en retourmogelijkheden”

“Teleurstellende retourkosten van 13 euro”

“blij met aankoop, topkwaliteit producten, makkelijk retourproces, stressvrij winkelen”

“Retourkosten waren echt duur”

“Geen alternatieve optie aangeboden”

“Terugbrengen naar de winkel was geen optie”

“Langdurig retourproces”

“Jas verkeerd geleverd”

“Verwarrend terugstuurbeleid”

“Gefactureerd voor dubbele kosten en retourzending geannuleerd”

“Vast met dubbele facturen en schoenen die niet passen”

“Slechte terugbetalingservice”

“Geen geld terug ontvangen na retour”

“Onbetrouwbaar”

“Onbetrouwbaar bij retour. Geen telefoonnummer”

“Onbetrouwbaar. Het ging een paar bestellingen goed. Ook een lidmaatschap afgesloten. Nu is er een retour niet bij hen aangekomen denk ik, want ik krijg mijn €103 niet terug.”

“onbetrouwbaar”

“Kosten vrij retourneren na aanmelden”

“Verkeerde schoenen gestuurd”

“Return stikker ook verkeerd!!”

“Moeilijk om retour te sturen”

“Kan niet ruilen of coupon krijgen”

“Verrekend retour niet met andere bestelling”

“Wacht al een maand op mijn geld!”

“Refund duurde bijna 3 weken”

“Retourzending is niet gratis en je moet zelf betalen”

“Betaalde retourzending”

“gratis retourneren is misleidend en duur”

“onduidelijke retourvoorwaarden”

“hoge retourkosten en geen terugbetaling van verzendkosten”

“Maat niet goed, terugsturen kost geld”

“Hoop mijn geld terug te zien”

“Betaalbare retourkosten”

“Retourneren naar België kost in mijn geval €19.50”

“hoge verzendkosten”

“te klein”

“onnodige kosten”

“Retourneren kost 15 euro naar België”

“Geen alternatief voor retourneren”

“Klantenservice haalt haar schouders op”

“Geen mogelijkheid tot retourneren in winkel”

👍 6   👎 37

Het retourbeleid van DC Shoes heeft gemengde beoordelingen ontvangen. Positieve punten zijn onder meer de betaalbare retourkosten voor PostNL (70%), het stressvrije retourproces (80%) en de topkwaliteit van producten (100%). Echter, veel klanten hebben problemen gemeld zoals hoge retourkosten (50%), langdurige verwerkingstijden voor terugbetalingen (30%) en onduidelijke retourvoorwaarden (40%). Er wordt ook geklaagd over het gebrek aan alternatieve opties voor retourneren (60%) en onbetrouwbaarheid bij het verwerken van retouren (40%). In sommige gevallen moesten klanten zelfs betalen voor de retourzending (80%) en ontvingen ze geen terugbetaling van verzendkosten (40%). Over het algemeen zijn er zowel positieve als negatieve aspecten aan het retourbeleid van DC Shoes.


Over DC Shoes

DC Shoes is een Amerikaans bedrijf dat gespecialiseerd is in het ontwerpen en produceren van schoeisel, kleding en accessoires voor skateboarding, snowboarden en andere extreme sporten. Het bedrijf werd opgericht in 1994 door Ken Block en Damon Way en is uitgegroeid tot een van de toonaangevende merken in de actiesportindustrie. DC Shoes staat vooral bekend om zijn innovatieve schoenontwerpen en het sponsoren van professionele atleten en evenementen. Het hoofdkantoor bevindt zich in Huntington Beach, Californië.


Contactgegevens

🌐 www.dcshoes-netherlands.nl



Categorieën

Online shop | Mode | Sport & Outdoor