Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van COS wordt over het algemeen positief beoordeeld, met onmiddellijke antwoorden en updates na contact met de klantendienst (75%). Het ontwerp van de kledingstukken wordt ook geprezen (50%). Echter, sommige klanten ervaren traagheid in de antwoorden (25%), fouten in de adresafhandeling (50%), en gebrek aan duidelijkheid en efficiency in het retour- en terugbetalingsproces (25%). Er zijn ook klachten over slechte klantenservice communicatie, vertragingen in levering en gebrek aan effectieve communicatie met externe partijen die betrokken zijn bij bestellingen (25%). Al met al, hoewel er verbeterpunten zijn, is er ruimte voor groei en ontwikkeling in de communicatie van COS.