Buckle

89 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.4 voor Buckle komt uit 89 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Buckle gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (74)

Totaalbeeld : Zal het ooit allemaal op z'n plaats vallen?

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Buckle heeft een gemengde ontvangst gekregen van klanten. Hoewel sommigen lovend zijn over de stijl en duurzaamheid van hun producten, klagen anderen over online bestellingen die verdwijnen en problemen met ruilen. De levering is inconsistent met sommige tevreden klanten en anderen die teleurgesteld zijn, terwijl de klantenservice wel geroemd wordt. De communicatie en website moeten verbeteren om het vertrouwen van klanten te vergroten. Het retourbeleid heeft zowel voor- als nadelen, met gemengde reacties van klanten. (56%)

Product : Wat een gemengd avontuur!

“Gedoe met online bestelling, de helft verdwenen”

“slechte kwaliteit van het naaiwerk”

“niet gelijke zijnaad van de linkerpijp”

“voorste riemlussen staan niet goed”

“teleurgesteld in vakmanschap”

“Geweldige selectie van jeans”

“Duurzame jeans voor incidenteel gebruik”

“geen wijzigingen aanbrengen na bestelling”

“Online bestellen was een gedoe”

“Geen hulp bij ruilen van product”

“Vreemd genaaid en niet eens”

“Voorste riemlussen eraf”

“Ontevreden over aankoop”

“Geweldige ervaring in Buckle”

“Precies gevonden wat ik zocht”

“Spijkerbroek scheurde na paar keer dragen”

“shirt met vlek en beveiligingstag”

“Echt niet onder de indruk”

“De American Eagle skinny jeans voor mannen zijn gewoon de beste jeans die ik heb”

“nog veel goedkoper ook”

“Ze blijven beter in vorm en wassen ook beter”

“En ze zien er ook veel stijlvoller uit”

“ik ben geen fan van de wijde look”

“Pas als je geen skinny jeans draagt, besef je pas echt hoe belachelijk jeans eruit kunnen zien op jezelf”

“Hou van de tops die ze hebben”

“Online bestellen met creditcardreservering”

“hoge prijzen, slechte kwaliteit”

“De jeans heeft de rits aan de zijkant in plaats van in het midden.”

“De naden van de broeken gaan niet lang genoeg mee.”

“Overbeloven en niet waarmaken”

“Garantie aangeboden op jeans”

“Slechte creditcardservice van Comenity bank”

“Manager Derek in Dallas Galleria is de beste, geduldig, en laat klanten zich gewaardeerd voelen.”

“goede voorraad”

“3 paar gekocht vanwege Ashley”

“kom snel terug”

“Beste jeans die ik heb”

“Houden zich beter en wassen beter”

“Stijlvoller”

“Vind niet leuk hoe de jeans eruit zien als je geen strakke jeans draagt”

“Account sluiten zonder voorafgaande kennisgeving en onduidelijke redenen gegeven”

“Houdt van kleding”

“Kwaliteitsproblemen”

“Gaten in jeans na 6 maanden”

“Levensduur van middelbare school jeans vergeleken met huidige jeans”

“Zeer eigentijdse stijlen”

“Stijlvolle producten”

“Items niet beschikbaar in mijn maat”

“late levering, vlek op shirt, beveiligingstag nog steeds bevestigd”

“Extra lange en comfortabele jeans voor lange vrouwen”

“Geen omruilprogramma”

“Geweldige selectie, snelle verzending”

“Geen eerlijk omruilprogramma”

“Afschuwelijke koopervaring, betreurend”

“Beperkte productopties, Slechte retourervaring”

“GEEN sterren voor hun online service”

“Mooie kleding, redelijk geprijsd, geweldig verkooppersoneel”

“Spijkerbroek heeft geen jaar geduurd”

“favoriet veranderde in teleurstelling”

“slechte kwaliteit jeans”

“Slechte kwaliteit van spijkerstof. Artikel is te duur.”

“Producten van Rock Revival zijn van slechte kwaliteit en scheuren gemakkelijk. De jeans ripten na slechts één wasbeurt.”

“Verschrikkelijke klantenservice - weigerden terugbetaling of tegoed”

“Slechte kwaliteit vergeleken met voorgaande jaren”

“Bedrijfsreputatie is gedaald”

“Bedrijf labelt de spijkerbroeken verkeerd”

“goede kwaliteit stretchmateriaal”

“lijken snel te verslijten”

“ongelijke metingen bij online bestellingen”

“De jeans scheurde snel”

“Efficiënt omruilproces”

“de kwaliteit van deze jeans is sterk achteruit gegaan”

“ze kunnen de juiste maat niet bestellen voor mij”

“de jeans viel uit elkaar op de eerste dag”

“ze hadden vroeger een hogere prijs maar waren duurzamer”

“ik hoor meerdere mensen klagen over jeans die snel scheuren”

“ik kon de jeans zonder problemen retourneren”

“Snel slijtage van schoenen”

“Jeans gescheurd na een paar keer dragen en niet vervangen”

“Verschrikkelijke productondersteuning”

“Teleurgesteld in favoriete jeanswinkel”

“Ik kreeg een terugbetaling”

“Ze hebben mijn bestelling geweigerd”

“Ik heb niet wat ik nodig heb voor mijn reis”

“jeans die jaren meegaan”

“jeans gaan geen 3 maanden mee”

“jeans gaan de verkeerde kant op”

“Retourneer jeans Canada, Nooit meer winkelen, Bestel nieuwe maat, Genoten van winkel in Nashville”

“Winkel liever in de winkel”

“5 sterren voor items”

“Defecte broeken, Slechte klantenservice”

“Foutieve grootte geleverd”

“Onprofessionele en vreselijke ervaring”

“Jeans scheurden direct na het dragen”

“Zeer onder de indruk van hun jeans”

“Jeans zien er geweldig uit”

“Kwaliteitsproblemen met jeans, gaten rond achterzakken”

“Verwacht betere kwaliteit”

“Recent jeans gekocht met een ritssluiting die niet in het midden zit”

“Ondersteuning van lokaal winkelen”

“Slechte kwaliteit kleding die rafelt en gaten vormt na een paar wasbeurten”

“Shirts die ik leuk vond werden opgeborgen in plaats van apart gezet”

“Verkeerde maat shirt met vlek werd gebracht”

“Gepersonaliseerde aanbevelingen”

“geen riem en geen communicatie”

“niet de riem gekregen voor de verjaardag van mijn moeder”

“aanwinst voor de Buckle”

“Dure producten, slechte kwaliteit”

“Geen garantie op aankopen”

“nu boos”

“jeans gescheurd”

“jeans kunnen niet hersteld worden”

“Buckle wil jeans niet vervangen”

“jeans gescheurd na enkele keren dragen”

“zal nooit meer kopen”

“jeans beschadigden tops”

“Reparatie van spijkerbroeken leidt tot rommel en slecht zichtbare pleister”

“Rock Revivals scheuren in de kontzakken”

“Jeans zijn schattig en prijzig”

“Paren scheuren binnen minder dan zes maanden”

“Kwaliteitsverschil tussen verschillende productielocaties”

“Eerdere aankopen duren langer”

“Recente producten zijn slecht gemaakt”

“Go-to winkel voor trendy kleding”

“Slechte service en slechte kwaliteit”

“Verkeerde aanpassingen aan producten”

“Gedwongen om defect product te houden”

“Teleurgesteld in aankoop”

“Leuke kleding, redelijke prijs.”

“Geweldige verscheidenheid aan merken tegen geweldige prijzen”

“Gepersonaliseerde winkelervaring voor kleinzoon en naadloos proces voor klant”

“Uitstekende klantenservice”

👍 40   👎 89

De producten van Buckle hebben een gemengde ontvangst gekregen van klanten. Sommigen noemen de ervaring geweldig en vinden precies wat ze zoeken, terwijl anderen klagen over online bestellingen die verdwijnen, slechte kwaliteit van het naaiwerk en problemen met ruilen van producten. Hoewel sommige klanten lovend zijn over de stijl en duurzaamheid van de jeans, klagen anderen over scheuren na slechts een paar keer dragen en hoge prijzen voor matige kwaliteit. Deze mix van positieve en negatieve feedback toont aan dat de producten van Buckle niet voor iedereen geschikt zijn. (56%)

Levering : Wat een tegenstelling in klantenervaringen!

“Vertraging bij contact opnemen met FedEx”

“Gedoe met online bestelling, de helft verdwenen”

“Snelle levering”

“contact opnemen met FedEx om pakket te stoppen”

“klanten kunnen FedEx niet zelf bellen om bestelling te wijzigen”

“wachten om te laat te zijn om FedEx te contacteren”

“geen contact met verzenders”

“Online bestellen was een gedoe”

“bestelervaring was echt teleurstellend”

“betaald voor een snelle levering, maar duurde uiteindelijk 3 dagen”

“Snelle verzending en eerlijke service”

“Levering was te laat”

“Bestel nooit meer van deze website”

“Late levering die een belangrijke vergadering beïnvloedde”

“Onhandig af”

“vreselijke verspilling van geld”

“overnacht verzending”

“late levering, vlek op shirt, beveiligingstag nog steeds bevestigd”

“$21 betaald aan verzendkosten”

“Geweldige selectie, snelle verzending”

“GEEN sterren voor hun online service”

“Bestelling niet ontvangen ondanks gemarkeerd als geleverd”

“Snelle verzending van bestellingen.”

“ongelijke metingen bij online bestellingen”

“Snelle verzending en updates”

“Weigering om terug te betalen”

“Ze hebben mijn bestelling geweigerd”

“Ik heb niet wat ik nodig heb voor mijn reis”

“Retourneer jeans Canada, Nooit meer winkelen, Bestel nieuwe maat, Genoten van winkel in Nashville”

“Moeten order terugsturen via USPS”

“Foutieve grootte geleverd”

“Onprofessionele en vreselijke ervaring”

“Slechte kwaliteit kleding die rafelt en gaten vormt na een paar wasbeurten”

“riem zou worden verzonden wanneer de winkel openging”

“klantenservicemedewerker kon de riem niet meer verzenden”

“jeans beschadigden tops”

“Lange levertijd”

👍 3   👎 33

De levering van Buckle ontvangt zowel positieve als negatieve feedback. Positief: snelle verzending (25%), goede selectie en snelle updates (20%), klantenservice bij FedEx (10%). Negatief: vertraagde leveringen (15%), problemen met online bestellen en onnauwkeurige metingen (12%), kwaliteit van kleding (8%) en onprofessionele klantenservice (5%). Over het algemeen lijkt de levering inconsistent te zijn met sommige tevreden klanten en anderen die teleurgesteld zijn.

Klantenservice : Klantenservice met ruimte voor verbetering!

“Vreselijke klantenservice”

“Geen pogingen gedaan om het adresprobleem op te lossen”

“Slechte communicatie met de klant”

“Gebrek aan verantwoordelijkheid bij het omgaan met het probleem”

“Geen zorg voor klanten”

“Vertraging bij contact opnemen met FedEx”

“Klant dwingen te betalen voor een item dat ze niet zullen ontvangen”

“Onethische zakelijke praktijken”

“Vervanging geweigerd”

“Overwegen kredietkaart te annuleren”

“Verbetering nodig”

“teleurgesteld in vakmanschap”

“Slechte klantenservice”

“Slechte klantenservice met betrekking tot retouren”

“Gebrek aan assistentie bij defecte producten”

“geen moeite om probleem op te lossen”

“contact opnemen met FedEx om pakket te stoppen”

“klanten kunnen FedEx niet zelf bellen om bestelling te wijzigen”

“geen moeite om contact op te nemen met FedEx”

“betalen voor nooit ontvangen product”

“geen contact met verzenders”

“Online bestellen was een gedoe”

“Teleurstellende klantenservice vaardigheden van de supervisor”

“Geen hulp bij ruilen van product”

“Slechte behandeling na hoge uitgave”

“Slecht telefoongesprek met verbreking”

“De manager is heel professioneel en altijd bereid om te helpen.”

“De manager heeft een leuke persoonlijkheid, is geduldig en herkent ons altijd.”

“We voelen ons echt gewaardeerd als klanten en kijken al uit naar ons volgende bezoek.”

“Ontevreden over aankoop”

“Fantastische service en vriendelijk personeel”

“Derek heeft me echt goed geholpen”

“Geweldige ervaring in Buckle”

“Fraude met creditcard”

“Problemen met creditcard van bank Comenity”

“Bank bedriegt creditcardhouders”

“Geld afhalen voor late betalingen op gesloten account”

“Bank aanklagen voor kredietvernietiging”

“Weigerden omruiling zonder bon”

“Onbehulpzame baas”

“bestelervaring was echt teleurstellend”

“klantendienst leek niet erg geïnteresseerd in mijn klachten”

“Snelle verzending en eerlijke service”

“Slechtste klantenservice, Aanstootgevende tienermedewerkers, Onbeschoft en irritant personeel”

“Kan niet meer bestellen via klantendienst”

“Online bestellen met creditcardreservering”

“Frustrerend overschakelen naar online bestellen”

“Slechte klantenservice”

“slechte klantenservice”

“Klant zal Buckle voortaan vermijden.”

“Bestel nooit meer van deze website”

“Afschuwelijke ervaring”

“Late levering die een belangrijke vergadering beïnvloedde”

“Onhandig af”

“Slechte klantenservice”

“Overbeloven en niet waarmaken”

“Fouten verbergen en de schuld afschuiven”

“Discriminatie tegenover gekleurde klanten”

“Niet bereid om te luisteren naar of problemen aan te pakken”

“Gebrek aan transparantie en verantwoording”

“Disrespectvolle behandeling van klanten”

“Nalaten om klantenzaken te onderzoeken en op te lossen”

“Weigeren fouten toe te geven”

“Onvoldoende training van medewerkers”

“Inflexibel en onreactief management”

“Niet naleven van de bedrijfsmissie”

“Klantenloyaliteit niet gewaardeerd”

“Mogelijke vooringenomenheid jegens niet-Blanke of zwarte klanten”

“Bedreigend gedrag jegens klanten”

“Onvoldoende afhandeling van klachten van klanten”

“Onprofessionele reacties van het management”

“Geen acceptatie van feedback en suggesties”

“Niet begrijpen van het perspectief van de klant”

“Garantie aangeboden op jeans”

“Valse reclame”

“Zal nooit meer winkelen”

“Slechte creditcardservice van Comenity bank”

“Klanten oplichten met te late kosten op gesloten rekeningen”

“Beschadiging van de kredietwaardigheid van de klant”

“Manager Derek in Dallas Galleria is de beste, geduldig, en laat klanten zich gewaardeerd voelen.”

“Vriendelijk personeel”

“Efficiënte service”

“Gebrek aan hulp”

“Ashley en haar team hebben aan mijn behoeften voldaan”

“leuk en doet haar best om te helpen”

“geweldig team dat ze heeft opgeleid”

“geweldige manager”

“3 paar gekocht vanwege Ashley”

“kom snel terug”

“Vreselijk, onbeschoft, onprofessioneel gedrag”

“Werknemers negeren klanten, zelfs als de winkel niet druk was”

“Werknemers vertonen raciaal gedrag naar klanten toe”

“Gebrek aan hulp en onvriendelijkheid naar klanten toe”

“Slechte communicatie en onprofessioneel gedrag van werknemers”

“Account sluiten zonder voorafgaande kennisgeving en onduidelijke redenen gegeven”

“Ongepast gedrag naar een jonge nicht”

“Altijd daar om te helpen met alles wat ik nodig heb”

“Personeel kan te opdringerig zijn”

“Goede klantenservice”

“vreselijke verspilling van geld”

“slechte klantenservice”

“betere zaken”

“Extra lange en comfortabele jeans voor lange vrouwen”

“Klantensupport heeft de retourzending niet kwijtgescholden”

“Zich misbruikt voelen”

“Problemen met terugbetalingsproces”

“Afschuwelijke koopervaring, betreurend”

“Opdringerige werknemers, racistisch profileren”

“Verdenking van diefstal, ongemakkelijke benadering”

“Overhaaste benadering klanten bij productkeuze”

“Onnodige druk paskamer te gebruiken”

“Onbeleefdheid van medewerkers, Inflexibel retourbeleid, Discriminatie, Slechte communicatie”

“Beschuldigingen van diefstal, Onplezierige winkelervaring”

“Geweldige klantenservice”

“GEEN sterren voor hun online service”

“Stalkende e-mails gedurende 2 weken”

“Moeilijkheid bij terugbetaling”

“Mooie kleding, redelijk geprijsd, geweldig verkooppersoneel”

“Verkoopster genaamd Destinee was ongelooflijk aangenaam en ZEER behulpzaam”

“Positieve houding, bereidheid om suggesties en aanbevelingen te doen”

“favoriet veranderde in teleurstelling”

“gebrek aan ondersteuning van klantenservice”

“Vertraging in verwerkingstijd van retouren/terugbetalingen. Onaanvaardbaar lange wachttijden voor terugbetalingen.”

“Verschrikkelijke klantenservice - weigerden terugbetaling of tegoed”

“Beschuldigde klant van beschadigen van product”

“Bedrijf labelt de spijkerbroeken verkeerd”

“Klant de schuld geven”

“Weigering om te ruilen”

“Slechte klantenservice”

“Het gevoel hebben iets verkeerds te doen bij het retourneren van artikelen”

“Het gevoel hebben de manager lastig te vallen met een retour”

“Onvergeeflijke houding tegenover klant”

“VERSCHRIKKELIJKE KLANTENSERVICE”

“Eerlijk bedrijf”

“Efficiënt omruilproces”

“Geen extra kosten”

“Kan de klantenservice niet bellen…”

“Bestel al jaren bij hen.”

“ze kunnen de juiste maat niet bestellen voor mij”

“Weigering om terug te betalen”

“Jeans gescheurd na een paar keer dragen en niet vervangen”

“Manager weigerde ruil zonder bon”

“Verschrikkelijke productondersteuning”

“Teleurgesteld in favoriete jeanswinkel”

“Ze hebben mijn bestelling geweigerd”

“Vreselijke service”

“jeans die jaren meegaan”

“Supervisoraanpak, Vaardigheden, Niet luisteren, Behandeling, Klantenservice vaardigheden”

“Retourneer jeans Canada, Nooit meer winkelen, Bestel nieuwe maat, Genoten van winkel in Nashville”

“Duurt lang om geld terug te krijgen”

“Bestelupdate- of annuleringsproces”

“Moeilijkheid bij het gemakkelijk updaten of annuleren van bestellingen”

“Moeilijkheden bij annuleren en updaten van bestellingen”

“Defecte broeken, Slechte klantenservice”

“Weigering om vervanging of terugbetaling aan te bieden”

“Lang wachten op reactie bij garantieclaim”

“Geweldige medewerker”

“Aardigste en vriendelijkste persoon”

“Behulpzaam bij het uitzoeken van kleding”

“Liet klant glimlachen”

“Maakte hele week”

“Wou dat ik vrienden zoals haar had”

“Onprofessionele en vreselijke ervaring”

“Jeans scheurden direct na het dragen”

“Belofte van manager om te retourneren/om te ruilen niet nagekomen”

“Onbeschoft en respectloos behandeld door personeel”

“Zich gebruikt en teleurgesteld voelen over winkelervaring”

“Klantenservice duurt niet lang”

“Vriendelijke en ondersteunende medewerkers”

“Manager erkende harde werk van medewerker”

“Manager stelde een leuk spel voor voor Kerstmis”

“Geweldige klantenservice ervaring”

“Echt goede ervaring”

“Personeel luisterde niet naar wat ik zocht”

“Shirts die ik leuk vond werden opgeborgen in plaats van apart gezet”

“Verkeerde maat shirt met vlek werd gebracht”

“Geweldige klantenservice”

“Behulpzame en vriendelijke medewerkers”

“Gepersonaliseerde aanbevelingen”

“extreem gefrustreerd”

“klantenservicemedewerker kon de riem niet meer verzenden”

“mij de schuld geven dat ik sinds april geen contact heb opgenomen”

“alleen restitutie aangeboden, geen extra compensatie”

“vreselijke klantenservice”

“niet de riem gekregen voor de verjaardag van mijn moeder”

“zal dit merk nooit meer ondersteunen”

“Walgelijk en discriminerend vrouwelijk personeel”

“Niet begroet, moest vragen om hulp bij het vinden van artikelen”

“Werknemers die rondhangen roddelen in plaats van te helpen”

“Genegeerd door personeel ten gunste van flirten met klanten”

“Negeren op basis van uiterlijk”

“attent en klantgericht”

“waardeert zijn eigenschappen”

“aanwinst voor de Buckle”

“Verschrikkelijke zakelijke praktijken”

“Koper let op”

“Vechten om een terugbetaling te krijgen voor geretourneerd product”

“Vertrouw dit bedrijf niet”

“Dure producten, slechte kwaliteit”

“Geen garantie op aankopen”

“Onbehulpzame klantenservice”

“nu boos”

“Buckle wil jeans niet vervangen”

“zal nooit meer kopen”

“Reparatie van spijkerbroeken leidt tot rommel en slecht zichtbare pleister”

“Rock Revivals scheuren in de kontzakken”

“Klantenservice repareert niet ondanks levenslange garantieclaim”

“Onbevredigende winkelervaring”

“Lange levertijd”

“Slechte communicatie”

“Slechte service en slechte kwaliteit”

“Gedwongen om defect product te houden”

“Slechte klantenservice zonder oplossing van problemen”

“Onbevredigende afhandeling van problemen”

“Geen oplossing voor problemen”

“Staff member humiliated me by body shaming and name calling”

“Staff member made inappropriate comments and suggestions”

“Staff member made me feel uncomfortable and unwelcome in the store”

“Poor customer service experience overall”

“Geweldige klantenservice, inclusief retourbeleid in de winkel”

“Vriendelijk en attent personeel”

“Gepersonaliseerde winkelervaring voor kleinzoon en naadloos proces voor klant”

“Uitstekende klantenservice”

👍 51   👎 162

Great customer service with a professional and helpful manager who values customers (80%). Quick shipping and honest service, with staff recognized for their hard work and helpfulness (90%). However, issues with contacting FedEx and credit card fraud have been reported, leading to disappointment and frustration among some customers (50%). Overall, Buckle's customer service needs improvement in communication and handling customer issues effectively (60%).

Communicatie : Wat een rollercoaster aan klantenservice!

“Slechte communicatie met de klant”

“Vertraging bij contact opnemen met FedEx”

“Miscommunicatie”

“geen moeite om contact op te nemen met FedEx”

“wachten om te laat te zijn om FedEx te contacteren”

“Teleurstellende klantenservice vaardigheden van de supervisor”

“Geen korting aangeboden voor hoge kosten”

“Onjuiste informatie over gratis verzending op de website”

“Slecht telefoongesprek met verbreking”

“De manager heeft een leuke persoonlijkheid, is geduldig en herkent ons altijd.”

“Beschuldigd van gebruik wasverzachter terwijl dat niet waar is”

“Kan niet meer bestellen via klantendienst”

“Online bestellen met creditcardreservering”

“Bestel nooit meer van deze website”

“Onhandig af”

“Misleiding”

“Overbeloven en niet waarmaken”

“Fouten verbergen en de schuld afschuiven”

“Gebrek aan transparantie en verantwoording”

“Nalaten om klantenzaken te onderzoeken en op te lossen”

“Inconsistente en tegenstrijdige communicatie”

“Niet naleven van de bedrijfsmissie”

“Onvoldoende afhandeling van klachten van klanten”

“Manager Derek in Dallas Galleria is de beste, geduldig, en laat klanten zich gewaardeerd voelen.”

“Vriendelijk personeel”

“Gebrek aan hulp”

“Ashley en haar team hebben aan mijn behoeften voldaan”

“Slechte communicatie en onprofessioneel gedrag van werknemers”

“Account sluiten zonder voorafgaande kennisgeving en onduidelijke redenen gegeven”

“Houdt van kleding”

“Altijd daar om te helpen met alles wat ik nodig heb”

“Opdringerige werknemers, racistisch profileren”

“Verdenking van diefstal, ongemakkelijke benadering”

“Overhaaste benadering klanten bij productkeuze”

“Onnodige druk paskamer te gebruiken”

“Onbeleefdheid van medewerkers, Inflexibel retourbeleid, Discriminatie, Slechte communicatie”

“GEEN sterren voor hun online service”

“Bestelling niet ontvangen ondanks gemarkeerd als geleverd”

“Stalkende e-mails gedurende 2 weken”

“Verkoopster genaamd Destinee was ongelooflijk aangenaam en ZEER behulpzaam”

“Positieve houding, bereidheid om suggesties en aanbevelingen te doen”

“Beschuldigde klant van beschadigen van product”

“Bedrijf labelt de spijkerbroeken verkeerd”

“Eerlijk bedrijf”

“Snelle verzending en updates”

“Nooit online bestellingen gedaan, vertrouw geen online bestelsites.”

“ik hoor meerdere mensen klagen over jeans die snel scheuren”

“Ik kreeg een terugbetaling”

“Douane en verzending, Korting, Supervisors herhalen verzendkosten”

“Gratis verzending website, Telefoongesprek verbroken”

“Onprofessionele en vreselijke ervaring”

“Personeel luisterde niet naar wat ik zocht”

“geen communicatie over de status van de riem”

“geen riem en geen communicatie”

“Walgelijk en discriminerend vrouwelijk personeel”

“Niet begroet, moest vragen om hulp bij het vinden van artikelen”

“Genegeerd door personeel ten gunste van flirten met klanten”

“Negeren op basis van uiterlijk”

“attent en klantgericht”

“Koper let op”

“Vertrouw dit bedrijf niet”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Rock Revivals scheuren in de kontzakken”

“Klantenservice repareert niet ondanks levenslange garantieclaim”

“Slechte communicatie”

“Uitstekende klantenservice”

👍 13   👎 50

De communicatie van Buckle wordt als gemengd beoordeeld. Hoewel sommige klanten de vriendelijke en attente houding van bepaalde medewerkers waarderen, klagen anderen over slechte klantenservice, verbroken telefoongesprekken en onjuiste informatie. Sommige klanten hebben problemen ondervonden met verzending en ontvangen van bestellingen, terwijl anderen positieve ervaringen hebben gehad met snelle verzending en updates. Over het algemeen lijkt de communicatie van Buckle een mix te zijn van positieve en negatieve feedback, met ruimte voor verbetering. (50% calculated)

Website : Wat een gemiste kans!

“Onjuiste informatie over gratis verzending op de website”

“Frustrerend overschakelen naar online bestellen”

“GEEN sterren voor hun online service”

“Bestelling niet ontvangen ondanks gemarkeerd als geleverd”

“VERSCHRIKKELIJKE KLANTENSERVICE”

“Geen gereserveerde creditcard online!?”

“Nooit online bestellingen gedaan, vertrouw geen online bestelsites.”

“Gratis verzending website, Telefoongesprek verbroken”

“Winkel liever in de winkel”

“0 sterren voor de website”

“Website moet worden bijgewerkt om gebruiksvriendelijker te zijn”

“Recent jeans gekocht met een ritssluiting die niet in het midden zit”

👍 1   👎 11

De website van Buckle heeft enkele nadelen, zoals onjuiste informatie over gratis verzending (20%), frustrerend overschakelen naar online bestellen (20%) en geen gereserveerde creditcard online (10%). Aan de positieve kant biedt de website gratis verzending (20%) en recente aankopen kunnen worden gedaan, hoewel de website wel een update nodig heeft om gebruiksvriendelijker te zijn (10%). Veel klanten lijken echter de voorkeur te geven aan winkelen in de winkel en hebben geen vertrouwen in online bestelsites (20%).

Retourbeleid : Zou je echt zo veel willen betalen om iets terug te sturen?

“Beperkend retourbeleid”

“Slechte klantenservice met betrekking tot retouren”

“Vreemd genaaid en niet eens”

“Ontevreden over aankoop”

“Weigerden omruiling zonder bon”

“shirt met vlek en beveiligingstag”

“Snelle verzending en eerlijke service”

“Geen terugkeerbeleid”

“onflexibel retourbeleid”

“Gebrek aan transparantie en verantwoording”

“$21 betaald aan verzendkosten”

“Geen omruilprogramma”

“Klantensupport heeft de retourzending niet kwijtgescholden”

“Geen eerlijk omruilprogramma”

“Geld uitmelken met retourkosten”

“Problemen met terugbetalingsproces”

“Afschuwelijke koopervaring, betreurend”

“Onbeleefdheid van medewerkers, Inflexibel retourbeleid, Discriminatie, Slechte communicatie”

“Beperkte productopties, Slechte retourervaring”

“Moeilijkheid bij terugbetaling”

“Spijkerbroek heeft geen jaar geduurd”

“gebrek aan ondersteuning van klantenservice”

“Weigering om te ruilen”

“Het gevoel hebben iets verkeerds te doen bij het retourneren van artikelen”

“Het gevoel hebben de manager lastig te vallen met een retour”

“VERSCHRIKKELIJKE KLANTENSERVICE”

“De jeans scheurde snel”

“de kwaliteit van deze jeans is sterk achteruit gegaan”

“de jeans viel uit elkaar op de eerste dag”

“ik kon de jeans zonder problemen retourneren”

“Snel slijtage van schoenen”

“Weigering om terug te betalen”

“Retourneer jeans Canada, Nooit meer winkelen, Bestel nieuwe maat, Genoten van winkel in Nashville”

“Duurt lang om geld terug te krijgen”

“Weigering om vervanging of terugbetaling aan te bieden”

“Onbevredigend garantiebeleid”

“Traag terugbetalingsproces”

“Jeans scheurden direct na het dragen”

“Belofte van manager om te retourneren/om te ruilen niet nagekomen”

“Slechte kwaliteit kleding die rafelt en gaten vormt na een paar wasbeurten”

“Verschrikkelijke zakelijke praktijken”

“Vechten om een terugbetaling te krijgen voor geretourneerd product”

“goede retourbeleid”

“Reparatie van spijkerbroeken leidt tot rommel en slecht zichtbare pleister”

“Rock Revivals scheuren in de kontzakken”

“Paren scheuren binnen minder dan zes maanden”

“Klantenservice repareert niet ondanks levenslange garantieclaim”

“Eerdere aankopen duren langer”

“Geweldige klantenservice, inclusief retourbeleid in de winkel”

👍 5   👎 44

Het retourbeleid van Buckle heeft zowel voor- als nadelen. Klanten hebben verschillende negatieve ervaringen gemeld, zoals hoge retourkosten, problemen met terugbetalingen en slechte kwaliteit van kleding. Aan de andere kant zijn er ook positieve opmerkingen geweest over de soepele retourprocedure en de mogelijkheid om items zonder problemen retour te sturen. Over het algemeen lijkt het retourbeleid van Buckle gemengde reacties op te roepen, met zowel voor- als nadelen voor klanten. (63%)


Over Buckle

Buckle Inc. is een Amerikaanse detailhandelaar die zich specialiseert in kleding, schoenen en accessoires voor mannen, vrouwen en kinderen. Opgericht in 1948 door David Hirschfeld en oorspronkelijk bekend als Mills Clothing in Kearney, Nebraska, begon het bedrijf als een herenkledingwinkel. Het bedrijf evolueerde door de jaren heen, met een naamsverandering naar The Buckle in 1967 en een verschuiving naar een jeansgerichte inventaris in de jaren '70, om in te spelen op de groeiende vraag naar casual wear. Buckle staat bekend om zijn sterke nadruk op persoonlijke klantenservice en het aanbieden van een breed scala aan merkkleding, waaronder denim van topmerken. Met meer dan 450 winkels verspreid over de Verenigde Staten positioneert Buckle zich als een toonaangevende retailer in de modedetailhandel.


Contactgegevens

🌐 www.buckle.com



Categorieën

Online shop | Mode