Backmarket

13 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 8 voor Backmarket komt uit 13 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Backmarket gevonden hebben:

ErvaringenSite (6)
TrustPilot (7)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Backmarket heeft zowel voor- als nadelen. Hoewel sommige klanten klagen over annuleringen zonder geld terug (25%), biedt het bedrijf wel goede oplossingen voor problemen (50%). Anderzijds zijn er klachten over slechte producten zonder compensatie (25%), maar aan de andere kant zijn er ook klanten die geen problemen hebben met het retourbeleid (100%).

“geen problemen met retourbeleid”

“Slechte producten en geen compensatie”

“Annulering zonder geld terug”

“Frustrerend en belangrijk dat bedrijf goede oplossing biedt”

👍 2   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Thomas Van den Bossche - 2 april 2024

  • snelle levering
  • goede staat
  • vlotte levering
  • perfecte staat
  • geen problemen met betaling
  • geen problemen met retourbeleid

Verbruggen - 20 maart 2024

  • Slechte producten en geen compensatie

Michaux - 10 januari 2024

  • Annulering zonder geld terug
  • Geen reactie van de klantenservice
  • Geld van rekening zien verdwijnen zonder product te ontvangen
  • Frustrerend en belangrijk dat bedrijf goede oplossing biedt