ba

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor ba komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor ba gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van ba lijkt Belgisch, maar wordt eigenlijk vanuit Duitsland beheerd, wat kan leiden tot problemen met retouren en klantenservice (50%). Echter biedt de website wel een breed scala aan producten en snelle verzending (80%). Het is dus belangrijk om op te letten bij het plaatsen van bestellingen op deze site.

“Ontbrekende onderdelen en onduidelijke handleiding”

“Geen Nederlandstalige handleiding”

“Website beweert Belgisch te zijn maar alles wordt vanuit Duitsland geregeld”

“Teruggestuurd naar Duitsland ipv Belgische website”

👍 0   👎 2

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Yanis De Smedt - 12 april 2024

  • Universele dakdragers
  • Kosten voor retourzending
  • Ontbrekende onderdelen en onduidelijke handleiding
  • Geen Nederlandstalige handleiding
  • Te late levering

noémie - 18 maart 2024

  • Online shop met trage levering en gebrek aan Nederlandstalig personeel
  • Bestelling duurde langer dan beloofd en geen directe reactie op e-mails
  • Website beweert Belgisch te zijn maar alles wordt vanuit Duitsland geregeld
  • Geen Belgische klantendienst en bestelling duurt 6 tot 10 dagen

A. Barry - 26 januari 2024

  • Compleet verkeerde gasveren ontvangen
  • Kosten voor terugsturen
  • Teruggestuurd naar Duitsland ipv Belgische website
  • Oneerlijk gevoel voor betalen fouten van ander