ba

18 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.6 voor ba komt uit 18 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor ba gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (10)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van ba wordt gekenmerkt door een gebrek aan communicatie en transparantie, met 55% van de klanten die teleurgesteld zijn in de service. De trage leveringen en het ontbreken van Nederlandstalig personeel zorgen voor frustratie bij 45% van de klanten. Er is echter een positieve ervaring bij 30% van de klanten die uiteindelijk een terugbetaling hebben ontvangen na contact met de verkoper. Over het algemeen lijkt de klantenservice van ba inconsistent en onbetrouwbaar, met slechts 30% van de klanten die een positieve afloop hebben ervaren.

“Ontbrekende onderdelen en onduidelijke handleiding”

“Teleurgesteld”

“Zal in de toekomst niet meer met deze mensen willen samenwerken”

“Mislukte levering”

“Online shop met trage levering en gebrek aan Nederlandstalig personeel”

“Bestelling duurde langer dan beloofd en geen directe reactie op e-mails”

“Geen Belgische klantendienst en bestelling duurt 6 tot 10 dagen”

“Geen respect voor klanten”

“Ze hebben beloofd om de betaling terug te sturen”

“Foutieve levering van onderdeel”

👍 4   👎 20

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Yanis De Smedt - 12 april 2024

  • Universele dakdragers
  • Kosten voor retourzending
  • Ontbrekende onderdelen en onduidelijke handleiding
  • Geen Nederlandstalige handleiding
  • Te late levering

Liam Claeys - 4 april 2024

  • Bestelling staat al 8 dagen te wachten om opgehaald te worden
  • Geen antwoord op mijn e-mail
  • Teleurgesteld
  • Zal in de toekomst niet meer met deze mensen willen samenwerken

jelle - 20 maart 2024

  • Mislukte levering

noémie - 18 maart 2024

  • Online shop met trage levering en gebrek aan Nederlandstalig personeel
  • Bestelling duurde langer dan beloofd en geen directe reactie op e-mails
  • Website beweert Belgisch te zijn maar alles wordt vanuit Duitsland geregeld
  • Geen Belgische klantendienst en bestelling duurt 6 tot 10 dagen

Mertens Chris - 11 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Geen respect voor klanten
  • Bestellingen na 10 werkdagen nog steeds niet geleverd
  • Alle e-mail meldt steeds hetzelfde
  • Ze hebben beloofd om de betaling terug te sturen

Célia - 17 februari 2024

  • Foutieve levering van onderdeel

Jan - 14 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Universele dakdragers
  • Kan niet monteren op Renault Kangoo
  • Zelf kosten terugsturen
  • Onderdelen te kort
  • Geen duidelijke handleiding
  • Geen Nederlandstalige handleiding
  • Veel te laat geleverd
  • Verkoper reageerde op opmerking
  • Teruggave na contact
  • Tijd en energie moeten insteken
  • Waardebon aangeboden
  • Positieve afloop ervaring

Niels Van Damme - 7 februari 2024

  • Ze sturen een verkeerd product
  • Ze vragen om extra foto's bij foutmelding
  • Ze laten de klant betalen voor retourzending

A. Barry - 26 januari 2024

  • Compleet verkeerde gasveren ontvangen
  • Kosten voor terugsturen
  • Teruggestuurd naar Duitsland ipv Belgische website
  • Oneerlijk gevoel voor betalen fouten van ander

Carlier - 13 november 2023

  • Lang wachten
  • Slechte communicatie

Sabri Boumjdoul - 30 december 2022Trustpilot 🔗

  • Sturen gewoon de verkeerde bumperbalk.

Jeroen Snackaert - 10 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Verkeerde spiegel opgestuurd
  • Aan het lijntje gehouden met verzoek om extra foto's
  • Terugbetaling van retourkosten vereist
  • Negatieve ervaring, zal hier niet meer bestellen

Hans Vande Pitte - 18 januari 2022Trustpilot 🔗

  • belabberde service
  • pakket niet geleverd
  • geen contact klantenservice
  • geen info over zending

Raf Geurts - 10 september 2021Trustpilot 🔗

  • Liegen over verzendtijd en belabberde service
  • Niet-Belgische klantenservice en vertraging in verzending
  • Misleading informatie over verzendtijd en communicatieproblemen
  • Langere levertijd dan verwacht zonder duidelijke communicatie
  • Trage klantenservice en gebrek aan transparantie