Autodesk

94 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.4 voor Autodesk komt uit 94 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Autodesk gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (87)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Autodesk scoort laag op gebruiksvriendelijkheid, met problemen zoals een moeizaam downloadproces, onduidelijke communicatie over automatische verlenging van abonnementen en onnodige beveiligingsvragen. Het komt ook met negatieve ervaringen, zoals crashes zonder reden, moeilijke verwijderingsprocessen en verborgen bestanden na verwijdering. Het gebrek aan inspanning in productkwaliteit en beperkte beschikbaarheid van oudere softwareversies dragen ook bij aan de frustraties van gebruikers. (53%)

“Vreselijke producten en ervaring”

“Foutgevoelig”

“Slecht gedaan”

“Valse claims”

“Geweldige tekensoftware”

“Moeilijkheden bij het aanmaken van een account”

“Frustrerende gebruikerservaring”

“Negatieve algehele ervaring”

“Crasht de hele tijd zonder reden”

“Eenvoudige hellingregels”

👍 2   👎 32

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

TheViperShow - 3 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Vreselijke producten en ervaring
  • Absoluut 0 ondersteuning voor Linux-gebruikers, aanzienlijke problemen met Windows 10 in virtuele machines, en belachelijk trage servers (downloaden met 2 MB/s terwijl je een 2,5 Gbps ethernetplan hebt)
  • De prijs van de software is het niet waard, vooral wanneer hun licentie een oplichting is en ze niet eens respecteren wat ze op hun website schrijven

ÖPNV- Nutzer - 21 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Foutgevoelig
  • Duur
  • Schandalige en dure abonnementen

Andefinus - 11 februari 2024Trustpilot 🔗

  • Slecht gedaan

Antonio Terra - 10 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Valse claims
  • Misleidende advertenties
  • Teleurstellende klantenservice
  • Gebrek aan transparantie

Théo - 10 januari 2024

  • Geweldige tekensoftware

Cap - 16 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • Moeilijkheden bij het aanmaken van een account
  • Frustrerende gebruikerservaring
  • Negatieve algehele ervaring

Kyle Bennett - 23 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Crasht de hele tijd zonder reden

tim b - 4 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Eenvoudige hellingregels

Cazimir Tudoran - 12 april 2023Trustpilot 🔗

  • Bespotting jegens klanten
  • Programma's die niet werken
  • Website waar je niets kunt vinden
  • Helpdesk bijna nul
  • 14 stukken rommel om een enkel programma te installeren

AUTODESK INSTALLS MALWARE - 19 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Installeert malware op PC
  • GenuineService is opdringerig en moeilijk te verwijderen
  • Frequente verzoeken naar Autodesk-servers
  • Moeilijk te deïnstalleren GenuineService

Lior Barzilay - 2 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Pro: 30 dagen gratis proefperiode beschikbaar
  • Con: Kan geen foto uploaden zonder Pro-versie te kopen
  • Con: Slechte klantenservice reactie
  • Con: Verborgen Autodesk-bestanden na het verwijderen van programma's

Tom Brandon - 10 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Klantenservice verloopt via e-mail met lange responstijden
  • Software is extreem buggy
  • Geen technische ondersteuning beschikbaar
  • Downloadproces is verschrikkelijk

Марк Суховерхов - 27 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Te lang geduurd om te verwijderen
  • Moeilijk te verwijderen van de computer

Erik S - 11 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Veel softwareproblemen in nieuwe versies
  • Lang wachten op bugfixes
  • Kleine updates met meer problemen
  • Hoge kosten voor software met afnemende kwaliteit
  • Verslechterend ondersteuning voor Motionbuilder
  • Gebrek aan belangrijke nieuwe functies in nieuwe releases
  • Beperkte beschikbaarheid van oudere softwareversies

DG - 1 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Crasht dagelijks
  • Online documentatie lost problemen niet op
  • Klantenservice doet weken over het reageren
  • Klantenservice heeft alleen interesse in het sluiten van tickets en niet in het oplossen van problemen

Neil Bowen - 25 mei 2022Trustpilot 🔗

  • Belachelijke premium prijzen voor Britse klanten
  • Slechte zakelijke praktijk

Marcus Hansen - 24 april 2022Trustpilot 🔗

  • Moeilijk deïnstallatieproces
  • Frustrerende ervaring
  • Onvriendelijke software

Malba - 20 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Veel bugs in software
  • Slechte klantenondersteuning
  • Verouderde softwareversie geleverd
  • Monopolie leidt tot gebrek aan inspanning in productkwaliteit

Valentino - 10 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Oneindige licentieproblemen
  • Autodesk ondersteuningsservice
  • Gratis licenties verdwijnen
  • Certificering van een nieuwe school
  • Licentieprobleem
  • Oplossen van hun portal
  • Kopiëren en plakken van irrelevante KB-artikelen
  • Portal is pijnlijk
  • Met hen omgaan
  • Heb me toegewijd om mensen weg te sturen
  • Rhinoceros

Zhen Zhen - 27 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte navigatie
  • Langzaam
  • Overbodige beveiligingsvragenlijst voor toegang

Shelby Ballard - 16 juli 2021Trustpilot 🔗

  • VRESELIJK BLIJF WEG
  • ALS IK ZE EEN -100000000 STERREN KON GEVEN, ZOU IK DAT DOEN !!!!!!!
  • Na het downloaden van fusion 360 begon mijn gloednieuwe computer te crashen, vervolgens waren er steeds meer onbekende mappen op mijn computer, ik betaal voor een beveiligings-app en het veroorzaakte honderden en vs en trackers. Ik moest mijn computer resetten, IK WERK THUIS BTW, en nu functioneert mijn 600 dollar laptop niet meer, ik verlies ook inkomen, aangezien ik een thuiswerknemer ben ik moet een computer hebben, plus ik kan me er nu geen nieuwe veroorloven. dus bedankt voor de grote hoeveelheid ongemak

Mkl - 25 november 2020Trustpilot 🔗

  • Kan niet verwijderen

st ra - 17 november 2020Trustpilot 🔗

  • Onmogelijk om in te loggen op fusion 360
  • Lange wachttijd voor activeringscode via e-mail
  • Korte tijd om de code in te voeren

Kyle Martin - 27 augustus 2020Trustpilot 🔗

  • software is erg buggy
  • software is onintuïtief
  • website laadt pagina's niet

Bjorn - 18 oktober 2018Trustpilot 🔗

  • uiterst frustrerend
  • meest frustrerende stuk software
  • blijft 50 keer per dag vastzitten
  • ontwikkelaars bouwen laag over laag
  • gebaseerd op softwareprincipes uit de jaren 80
  • eindeloze lijst met bugs
  • Beveel Vectorworks of Archicad sterk aan

Stefan Petersen - 23 september 2014Trustpilot 🔗

  • Automatische verlenging zonder duidelijke communicatie
  • Moeilijk afmeldingsproces voor automatische betaling
  • Geen mogelijkheid voor telefonische communicatie
  • Onnodige verlenging van programma zonder gebruik