Allnatura

10 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Allnatura komt uit 10 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Allnatura gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Allnatura wordt geprezen om hun vriendelijkheid en snelle levering, maar er zijn ook enkele nadelen zoals gebrek aan transparantie over levering en onzekerheid over de reactietijd van de klantenservice. Hoewel sommige klanten tevreden zijn over de kwaliteit en comfort van de producten, zijn anderen teleurgesteld in de slechte service en het gebrek aan oplossingen bij problemen. (60%)

“Levertermijn niet gerespecteerd.”

“Omslachtige communicatie met bedrijf.”

“Niet aan te raden.”

“Levering nog niet ontvangen na uiterste deadline”

“Gebrek aan transparantie over levering”

“Niet servicegericht in elkaar zetten bank”

“Onzekerheid over reactietijd klantenservice”

“Geen vertrouwen meer in bedrijf door slechte service”

“Vriendelijke klantenservice”

“Dropshipping bedrijf”

👍 6   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Christel Bouchet - 6 april 2024Trustpilot 🔗

  • Levertermijn niet gerespecteerd.
  • Omslachtige communicatie met bedrijf.
  • Lang wachten op bestelling.
  • Niet aan te raden.

Annemiek van der krogt - 25 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Levering nog niet ontvangen na uiterste deadline
  • Gebrek aan transparantie over levering
  • Niet servicegericht in elkaar zetten bank
  • Onzekerheid over reactietijd klantenservice
  • Gebrek aan communicatie over verandering leverdatum
  • Geen vertrouwen meer in bedrijf door slechte service

Massart - 6 februari 2024

  • Topkwaliteit spullen
  • Vriendelijke klantenservice
  • Snelle levering

Merrit - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Dropshipping bedrijf
  • Leveringen gespreid over tijd
  • Geen centraal magazijn
  • Klantenservice reageert niet adequaat
  • Geen oplossing geboden
  • Generieke antwoorden

kaat - 14 januari 2024

  • Ruime keuze aan duurzame slaapproducten
  • Tevreden over kwaliteit en comfort van matras en beddengoed
  • Slaapproducten die goed zijn voor het milieu

leon - 11 december 2023

  • Topkwaliteit producten
  • Verbeterde slaap
  • Comfortabele matras
  • Goede ondersteuning
  • Eco-vriendelijk

M. Goffin - 18 november 2023

  • Duurzame producten van topkwaliteit
  • Gemakkelijk te gebruiken website en vlot bestelproces
  • Breed assortiment aan ecologische producten
  • Transparant duurzaamheidsbeleid

A. Desmedt - 15 november 2023

  • Comfortabel slapen, Duurzaam, Snelle levering, Vriendelijke klantenservice