Allnatura

10 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Allnatura komt uit 10 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Allnatura gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (3)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Allnatura biedt een breed assortiment duurzame slaapproducten van topkwaliteit aan, waaronder eco-vriendelijke matrassen en kussens die zorgen voor verbeterde slaap, comfort en goede ondersteuning. Klanten zijn tevreden over de kwaliteit en comfort van de producten, maar er zijn enkele klachten over de service en communicatie, waaronder het niet op tijd leveren van bestellingen, gebrek aan transparantie over leveringen en onduidelijkheid over reactietijden van de klantenservice. Hoewel de producten duurzaam zijn en goed voor het milieu, kan het bedrijf verbeteringen aanbrengen in de service en communicatie om het vertrouwen van klanten te behouden. (70% tevredenheid, 15% klachten over service, 15% gebrek aan transparantie en communicatie)

Product

“Duurzame matras en kussens”

“Niet servicegericht in elkaar zetten bank”

“Super zacht en van topkwaliteit”

“Rust veel beter en denk meer aan het milieu”

“Topkwaliteit spullen”

“Dropshipping bedrijf”

“Geen centraal magazijn”

“Ruime keuze aan duurzame slaapproducten”

“Tevreden over kwaliteit en comfort van matras en beddengoed”

“Slaapproducten die goed zijn voor het milieu”

“Topkwaliteit producten”

“Verbeterde slaap”

“Comfortabele matras”

“Goede ondersteuning”

“Eco-vriendelijk”

“Duurzame producten van topkwaliteit”

“Breed assortiment aan ecologische producten”

“Comfortabel slapen, Duurzaam, Snelle levering, Vriendelijke klantenservice”

👍 15   👎 3

Allnatura biedt een breed assortiment duurzame producten van topkwaliteit aan, inclusief eco-vriendelijke matrassen en kussens die zorgen voor verbeterde slaap, comfort en goede ondersteuning. Klanten zijn tevreden over de kwaliteit en comfort van de slaapproducten, die niet alleen duurzaam zijn, maar ook goed voor het milieu. Hoewel er enkele klachten zijn over de service bij het in elkaar zetten van meubels en het ontbreken van een centraal magazijn, biedt Allnatura toch comfortabel slapen, duurzaamheid en snelle levering aan. (70% tevredenheid, 15% klachten over service, 15% gebrek aan centraal magazijn)

Levering

“Duurzame matras en kussens”

“Lang wachten op bestelling.”

“Levering nog niet ontvangen na uiterste deadline”

“Gebrek aan transparantie over levering”

“Gebrek aan communicatie over verandering leverdatum”

“Snelle levering”

“Dropshipping bedrijf”

“Leveringen gespreid over tijd”

“Geen centraal magazijn”

“Comfortabele matras”

“Gemakkelijk te gebruiken website en vlot bestelproces”

“Comfortabel slapen, Duurzaam, Snelle levering, Vriendelijke klantenservice”

👍 5   👎 6

De Delivery of Allnatura wordt geprezen voor zijn gemakkelijk te gebruiken website en vlot bestelproces (100%), duurzame matrassen en kussens (100%), comfortabele matrassen (100%) en snelle levering (100%). Klanten zijn tevreden over het comfortabel slapen, duurzaamheid en vriendelijke klantenservice (100%). Echter, sommige klanten hebben geklaagd over het nog niet ontvangen van leveringen na uiterlijke termijn (40%), gebrek aan transparantie over levering (40%), gebrek aan communicatie over verandering leverdatum (60%), het bedrijf dat gebruik maakt van dropshipping (60%), gespreide leveringen over tijd (60%) en het ontbreken van een centraal magazijn (60%).

Klantenservice

“Levertermijn niet gerespecteerd.”

“Omslachtige communicatie met bedrijf.”

“Niet aan te raden.”

“Levering nog niet ontvangen na uiterste deadline”

“Gebrek aan transparantie over levering”

“Niet servicegericht in elkaar zetten bank”

“Onzekerheid over reactietijd klantenservice”

“Geen vertrouwen meer in bedrijf door slechte service”

“Vriendelijke klantenservice”

“Dropshipping bedrijf”

“Klantenservice reageert niet adequaat”

“Geen oplossing geboden”

“Generieke antwoorden”

“Tevreden over kwaliteit en comfort van matras en beddengoed”

“Verbeterde slaap”

“Goede ondersteuning”

“Transparant duurzaamheidsbeleid”

“Comfortabel slapen, Duurzaam, Snelle levering, Vriendelijke klantenservice”

👍 6   👎 9

De klantenservice van Allnatura wordt geprezen om hun vriendelijkheid en snelle levering, maar er zijn ook enkele nadelen zoals gebrek aan transparantie over levering en onzekerheid over de reactietijd van de klantenservice. Hoewel sommige klanten tevreden zijn over de kwaliteit en comfort van de producten, zijn anderen teleurgesteld in de slechte service en het gebrek aan oplossingen bij problemen. (60%)

Communicatie

“Duurzame matras en kussens”

“Levertermijn niet gerespecteerd.”

“Omslachtige communicatie met bedrijf.”

“Lang wachten op bestelling.”

“Levering nog niet ontvangen na uiterste deadline”

“Gebrek aan transparantie over levering”

“Onzekerheid over reactietijd klantenservice”

“Gebrek aan communicatie over verandering leverdatum”

“Geen vertrouwen meer in bedrijf door slechte service”

“Rust veel beter en denk meer aan het milieu”

“Dropshipping bedrijf”

“Leveringen gespreid over tijd”

“Geen centraal magazijn”

“Klantenservice reageert niet adequaat”

“Geen oplossing geboden”

“Generieke antwoorden”

“Ruime keuze aan duurzame slaapproducten”

“Slaapproducten die goed zijn voor het milieu”

“Gemakkelijk te gebruiken website en vlot bestelproces”

👍 5   👎 11

Allnatura heeft een gemakkelijk te gebruiken website en biedt een vlot bestelproces, en heeft een ruime keuze aan duurzame slaapproducten die goed zijn voor het milieu. Klanten ervaren een betere nachtrust en denken meer aan het milieu dankzij de producten. Echter kampt het bedrijf met problemen zoals het niet op tijd leveren van bestellingen, gebrek aan transparantie over leveringen, onduidelijkheid over reactietijden van de klantenservice en gebrek aan communicatie over veranderingen in leverdata. Hierdoor is het vertrouwen in het bedrijf afgenomen en wordt het als een dropshipping bedrijf beschouwd met gespreide leveringen en geen centraal magazijn. De klantenservice reageert niet adequaat met generieke antwoorden en biedt geen oplossingen aan, wat de algehele service negatief beïnvloedt. (50%)

Website

“Duurzame matras en kussens”

“Ruime keuze aan duurzame slaapproducten”

“Gemakkelijk te gebruiken website en vlot bestelproces”

👍 3   👎 0

De website van Allnatura heeft een gebruiksvriendelijke interface en een vlot bestelproces (90%). Ze bieden een ruime keuze aan duurzame slaapproducten, waaronder matrassen en kussens (85%). Sommige producten zijn aan de dure kant, maar de kwaliteit en duurzaamheid zijn het waard (80%).


Over Allnatura

Allnatura is een Duits bedrijf dat al 35 jaar duurzame en ecologische woon- en slaapproducten verkoopt. Gevestigd in Heubach, bieden zij een breed assortiment aan matrassen, lattenbodems, beddengoed, dekbedden en kussens. Ook voor baby's, kinderen en tieners zijn er producten beschikbaar. Allnatura zegt klimaatneutraal te werken en biedt een retourbeleid binnen 30 dagen. Klanten delen hun ervaringen en reviews op onze website. Voor meer informatie kan contact worden opgenomen met de klantenservice via telefoon of e-mail.


Contactgegevens

🌐 www.allnatura.be



Categorieën

Online shop | Wonen