Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Allnatura heeft een gemakkelijk te gebruiken website en biedt een vlot bestelproces, en heeft een ruime keuze aan duurzame slaapproducten die goed zijn voor het milieu. Klanten ervaren een betere nachtrust en denken meer aan het milieu dankzij de producten. Echter kampt het bedrijf met problemen zoals het niet op tijd leveren van bestellingen, gebrek aan transparantie over leveringen, onduidelijkheid over reactietijden van de klantenservice en gebrek aan communicatie over veranderingen in leverdata. Hierdoor is het vertrouwen in het bedrijf afgenomen en wordt het als een dropshipping bedrijf beschouwd met gespreide leveringen en geen centraal magazijn. De klantenservice reageert niet adequaat met generieke antwoorden en biedt geen oplossingen aan, wat de algehele service negatief beïnvloedt. (50%)