Allnatura

10 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7 voor Allnatura komt uit 10 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Allnatura gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (3)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Allnatura heeft een gemakkelijk te gebruiken website en biedt een vlot bestelproces, en heeft een ruime keuze aan duurzame slaapproducten die goed zijn voor het milieu. Klanten ervaren een betere nachtrust en denken meer aan het milieu dankzij de producten. Echter kampt het bedrijf met problemen zoals het niet op tijd leveren van bestellingen, gebrek aan transparantie over leveringen, onduidelijkheid over reactietijden van de klantenservice en gebrek aan communicatie over veranderingen in leverdata. Hierdoor is het vertrouwen in het bedrijf afgenomen en wordt het als een dropshipping bedrijf beschouwd met gespreide leveringen en geen centraal magazijn. De klantenservice reageert niet adequaat met generieke antwoorden en biedt geen oplossingen aan, wat de algehele service negatief beïnvloedt. (50%)

“Duurzame matras en kussens”

“Levertermijn niet gerespecteerd.”

“Omslachtige communicatie met bedrijf.”

“Lang wachten op bestelling.”

“Levering nog niet ontvangen na uiterste deadline”

“Gebrek aan transparantie over levering”

“Onzekerheid over reactietijd klantenservice”

“Gebrek aan communicatie over verandering leverdatum”

“Geen vertrouwen meer in bedrijf door slechte service”

“Rust veel beter en denk meer aan het milieu”

👍 5   👎 11

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Lola Mertens - 15 april 2024

  • Duurzame matras en kussens

Christel Bouchet - 6 april 2024Trustpilot 🔗

  • Levertermijn niet gerespecteerd.
  • Omslachtige communicatie met bedrijf.
  • Lang wachten op bestelling.
  • Niet aan te raden.

Annemiek van der krogt - 25 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Levering nog niet ontvangen na uiterste deadline
  • Gebrek aan transparantie over levering
  • Niet servicegericht in elkaar zetten bank
  • Onzekerheid over reactietijd klantenservice
  • Gebrek aan communicatie over verandering leverdatum
  • Geen vertrouwen meer in bedrijf door slechte service

L. Collignon - 23 februari 2024

  • Super zacht en van topkwaliteit
  • Rust veel beter en denk meer aan het milieu
  • Wat prijzig

Merrit - 17 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Dropshipping bedrijf
  • Leveringen gespreid over tijd
  • Geen centraal magazijn
  • Klantenservice reageert niet adequaat
  • Geen oplossing geboden
  • Generieke antwoorden

kaat - 14 januari 2024

  • Ruime keuze aan duurzame slaapproducten
  • Tevreden over kwaliteit en comfort van matras en beddengoed
  • Slaapproducten die goed zijn voor het milieu

M. Goffin - 18 november 2023

  • Duurzame producten van topkwaliteit
  • Gemakkelijk te gebruiken website en vlot bestelproces
  • Breed assortiment aan ecologische producten
  • Transparant duurzaamheidsbeleid