Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van 66°North biedt een makkelijk bestelproces en gemakkelijke navigatie (80%) maar mist transparantie over de productieplaats en retourinformatie (60%). Klanten hebben over het algemeen een goede ervaring gehad, met hoge kwaliteit materialen en vakmanschap, en snelle gratis levering in twee dagen (90%). Echter, sommige klanten hebben problemen gehad met de website, zoals een blanco pagina na betaling en gebrek aan informatie over de oorsprong van producten (70%). Er is ook kritiek op het ontwerp van de website en de foto's en beschrijvingen van producten (50%). Tot slot is het moeilijk om bestelinformatie te vinden in het webpagina-account en krijgt de website een verkeerde indruk van de productieplaats (70%).