Ziggo

137 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor Ziggo komt uit 137 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Ziggo gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (120)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Ziggo heeft een gebrek aan informatie en inefficiënte communicatiekanalen (50%). Sommige klanten ervaren een gevoel van gevangen zitten in het dienstenpakket en ondervinden problemen met het ontvangen van codes vanwege opgeheven emailadressen (33%). Er zijn klachten over ongeïnteresseerd en onbehulpzaam personeel, slechte klantenservice en problemen met het downloaden van creditnota's (25%). Daarnaast zijn er klachten over slecht internet, onjuiste informatie aan klanten en de onmogelijkheid om compensatie te ontvangen als trouwe klant (20%). In totaal lijkt de website van Ziggo te kampen met problemen op het gebied van klantenservice, communicatie en dienstverlening.

“Gebrek aan informatie op website”

“Gevoel van gevangen zitten in dienstenpakket”

“Sponsoren van een clubje uit 020”

“Ongeïnteresseerd en onbehulpzaam personeel”

“Alles regelen via Ziggo.inloggen”

“Geen internet terwijl ik dat wel heb”

“Onmogelijkheid om code te ontvangen vanwege opgeheven emailadres”

“Gevolgen bij verlies van wachtwoord door opgeheven emailadres”

“Creditnota kan niet gedownload worden”

“inefficiënte communicatiekanalen”

👍 6   👎 21

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Wouter - 13 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Misleiding bij de verkoop
  • Gebrek aan informatie op website
  • Verouderde aansluiting in meterkast

Doeko - 12 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Zelf installeren is te ingewikkeld
  • Niet op tijd vermeld dat binnen 14 dagen kastje moest aansluiten
  • Alleen Nederlandse zenders beschikbaar
  • Positieve ervaring met vriendelijke hulp van Ziggo
  • Monteur aangeboden voor installatie
  • Streamingsdiensten niet gesynchroniseerd
  • Problemen met smart tv boven
  • Geen service op 3e tv in slaapkamer
  • Extra kosten zonder duidelijke informatie
  • Gevoel van gevangen zitten in dienstenpakket

bert Willemsen - 11 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Ziggo sluit zomaar wifi en tv af na overstap naar kpn glasvezel
  • Een rekening niet betaald is
  • Eigen administratie op orde brengen
  • Sponsoren van een clubje uit 020

J Morianner - 10 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Waardeloze klantenservice!!!
  • Klant verhuisd, retourbon op oud adres geleverd en geen oplossing geboden
  • Geen hulp geboden bij verhuisprobleem
  • Ongeïnteresseerd en onbehulpzaam personeel

Peter van de graaf - 8 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Alles regelen via Ziggo.inloggen
  • Geen internet terwijl ik dat wel heb

Bart - 5 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Het opheffen van het chello emailadres zonder waarschuwing
  • Onbehulpzame helpdesk die klanten afwimpelt
  • Moeilijkheden met veranderen van emailadres bij verschillende websites
  • Onmogelijkheid om code te ontvangen vanwege opgeheven emailadres
  • Gevolgen bij verlies van wachtwoord door opgeheven emailadres

J. L. - 4 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Creditnota kan niet gedownload worden
  • Klantenservice vraagt betaling voor opsturen creditnota
  • Medewerker verbreekt verbinding tijdens gesprek

Foxje - 4 mei 2024Trustpilot 🔗

  • onbereikbaarheid, hoge prijzen, slechte communicatie, klantenservice
  • inefficiënte communicatiekanalen

Mel - 2 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Nog steeds benaderd
  • Ik heb me aangemeld bij w.ziggo.nl

Alfred van Loo - 1 mei 2024Trustpilot 🔗

  • Probleem opgelost maar geen internet tot vrijdag

Kevin Coree - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • Instabiel netwerk met lage datasnelheid
  • Beperkte keuze in providers
  • Slechte klantenservice

Ruben Moens - 29 april 2024Trustpilot 🔗

  • 12 maanden 50% korting abonnement afgesloten
  • Facturen verkeerd
  • Contact gezocht en service verlengd met 6 maanden extra korting
  • Inconsistent met afspraken over korting

Jelle - 27 april 2024Trustpilot 🔗

  • HBO Max werkt al maanden niet meer
  • Klantenservice is op de hoogte van het probleem maar complex
  • Probleem speelt al maanden en er zijn veel gedupeerden
  • Slechte service, geen antwoord op bericht via App
  • Lokkertje met HBO Max wordt nog steeds gebruikt om mensen te lokken

Safira de Roos - 26 april 2024Trustpilot 🔗

  • constante storingen
  • niet passende kabel
  • week zonder internet
  • betaling tijdens storing
  • overstappen

klant - 23 april 2024Trustpilot 🔗

  • Cold calling door Ziggo met totale leugens.
  • Oplichting eerste klas.
  • Bellen met leugentjes dat er glasvezel is aangelegd.

Monique - 22 april 2024Trustpilot 🔗

  • Slechte communicatie
  • Onjuiste facturering
  • Slechte klantenservice
  • OPLICHTERS

Thomas Dstra - 21 april 2024Trustpilot 🔗

  • Slecht internet al jaren
  • Meerdere monteurs en hulp ingeschakeld, toch nog steeds geen internet
  • Internetverbinding valt regelmatig weg
  • Geen stabiele internetverbinding ondanks betaling voor monteur

Wil Lanooij - 16 april 2024Trustpilot 🔗

  • Licht klanten verkeerd in

ID - 9 april 2024Trustpilot 🔗

  • Heel slecht internet

Mk - 7 april 2024Trustpilot 🔗

  • Ben laat met mijn facturen
  • Medewerker als u betaalt via ideal is het binnen 24 uur weer aangesloten zoals beloofd!
  • Vervolgens 5 x gebeld met ziggo klantenservice waar 4 medewerkers beloofden dat het binnen 24 uur aangesloten zou zijn, na 24 uur gebeld en de 5e medewerker zegt nu dat het 72 uur kan duren!!
  • Overal 24 advertenties van ziggo plaatsen !!! 35 uur en nog steeds geen wifi

S. van Altena - 6 april 2024Trustpilot 🔗

  • Veel storingen en geen service
  • Ziggo wil de kosten niet vergoeden
  • Veel tijd verspild aan telefoontjes
  • Geen compensatie voor loyaliteit als trouwe klant

Kerem - 6 april 2024Trustpilot 🔗

  • Frequente storingen
  • Slechte klantenservice
  • Prijzen niet in verhouding tot diensten
  • Onbetrouwbare dienstverlening

Dylan Dullaart - 31 maart 2024Trustpilot 🔗

  • Goede reactie van Ziggo Support
  • Moeilijkheden met telemarketing ondanks uitschrijving
  • Moeite met aanpassen van e-mailverkeer na stoppen als klant

Axelle Antoine - 1 februari 2024

  • Onterechte afschrijving van geld
  • Herinneringen en waarschuwingen voor onbetaalde rekeningen
  • Incompetentie en gebrek aan verantwoordelijkheid
  • Lage beoordeling en overwegen om op te zeggen

M. Aerts - 21 oktober 2023

  • Afspraak monteur niet nagekomen
  • Afspraak verdwenen uit account
  • Klantendienst kon niet helpen
  • Mensen dagenlang zonder internet, telefoon en televisie