Zalando Lounge

14 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Zalando Lounge komt uit 14 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Zalando Lounge gevonden hebben:

ErvaringenSite (14)

Ervaringen met Communicatie Communicatie

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Zalando Lounge scoort gemengd met positieve en negatieve aspecten. Gebruikers klagen over het niet ontvangen van goederen na levering (20%) en lang wachten bij de klantendienst van de post (30%), evenals een gebrek aan opvolging van Zalando (15%) en terugbetaling (25%). Sommige klanten ervaren ook een vervelende nieuwsbrief (10%) en onbeschofte, onpersoonlijke service (5%).

“Onbeschofte en onpersoonlijke service”

“Gebrek aan communicatie over levertijd”

“Vervelende nieuwsbrief”

“Geen goederen ontvangen na levering”

“Lang wachten bij klantendienst van de post”

“Gebrek aan opvolging van Zalando”

“Gebrek aan terugbetaling”

👍 0   👎 6

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

L - 3 oktober 2018

  • Geen geld terug voor kapot product
  • Onbeschofte en onpersoonlijke service

Olha - 23 april 2018

  • Lange levertijden
  • Gebrek aan communicatie over levertijd
  • Klantenservice informeert niet over levertijd
  • Niet tevreden in vergelijking met Zolando

Lieve - 20 april 2018

  • Vervelende nieuwsbrief

Kinethik - 3 oktober 2017

  • Geen goederen ontvangen na levering
  • Lang wachten bij klantendienst van de post
  • Gebrek aan opvolging van Zalando
  • Gebrek aan terugbetaling