Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Yoga International wordt gemengd beoordeeld door gebruikers. Positieve aspecten zijn de duidelijke en gemakkelijk te volgen yogalessen (70%), mooie video's en nuttige ademhalingsoefeningen (85%), en de tevredenheid met het aanbod en het bijhouden van gevolgde lessen (75%). Echter, er zijn ook negatieve aspecten zoals moeilijk contact met de klantenservice en gebrekkige communicatie (55%), beperkte terugbetaling na creditcardfouten (40%), en klachten over ongeautoriseerde afschrijvingen op creditcards (30%). Het bedrijf wordt ook beschuldigd van oplichting en het moeilijk maken om abonnementen op te zeggen zonder duidelijke informatie (25%). Er is behoefte aan verbetering in de klantenservice en algehele ervaring (15%).