TV Familie

51 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.2 voor TV Familie komt uit 51 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor TV Familie gevonden hebben:

ErvaringenSite (8)
TrustPilot (43)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van TV Familie is een perfecte bron van ontspanning met interessante weetjes en roddels over beroemdheden (90%). De lay-out van de site is overzichtelijk en aantrekkelijk (85%). Het bestellen van mijn abonnement verliep heel vlot en ik ontving het digitale magazine elke week keurig op mijn toestel (95%). Helaas verstoppen ze de daadwerkelijke levertijden, wat voor verwarring kan zorgen bij klanten (60%). Ook is de informatie op de site soms onvolledig, wat de ervaring kan verpesten (70%). De slechte klantenservice en moeilijke retourprocedure zorgen voor ontevredenheid en problemen bij klanten (40%). Het negeren van een brief van deurwaarder zonder bevestiging en het onvermogen om de situatie correct af te handelen zorgt voor frustratie en tijd- en geldverlies bij aankoop via internet (30%). Kortom, hoewel de website interessant is voor ontspanning, zijn er toch enkele problemen met de klantenservice en informatievoorziening.

“Mogelijkheid om zowel het papieren tijdschrift als de digitale versie te kunnen lezen”

“Perfect om te ontspannen met interessante weetjes en roddels over beroemdheden.”

“De lay-out van het blad is overzichtelijk en aantrekkelijk.”

“Slechte aankoop met moeilijke retourprocedure”

“Makkelijke toegang tot informatie”

“Het bestellen van mijn abonnement ging heel vlot”

“Ik kreeg het digitale magazine elke week keurig op mijn toestel”

“verstoppen daadwerkelijke levertijden”

“Slechte klantenservice”

“Negeren van de brief van de deurwaarder zonder bevestiging, Geen mogelijkheid om de situatie correct af te handelen”

👍 5   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Ruben Declercq - 23 april 2024

  • Showbizz- en televisienieuws artikelen
  • Aandacht voor schandalen
  • Vermakelijke inhoud houdt mij op de hoogte van roddels
  • Mogelijkheid om zowel het papieren tijdschrift als de digitale versie te kunnen lezen

Axel - 26 december 2023

  • Perfect om te ontspannen met interessante weetjes en roddels over beroemdheden.
  • Sommige artikelen kunnen oppervlakkig en sensationeel zijn.
  • De lay-out van het blad is overzichtelijk en aantrekkelijk.
  • Een leuk weekblad om te lezen, maar niet zonder zijn gebreken.

Jose Desplenter - 17 december 2023Trustpilot 🔗

  • Slechte aankoop met moeilijke retourprocedure

Kaat Toussaint - 17 december 2023

  • Interessante artikelen en nieuws over showbizz- en televisiewereld, met speciale aandacht voor schandalen
  • Kwaliteit en actualiteit van inhoud
  • Beschikbaarheid van zowel papieren als digitale versie
  • Makkelijke toegang tot informatie
  • Simpel en duidelijk abonnementssysteem
  • Snelle en vriendelijke klantenservice

Segers - 30 november 2023

  • Het bestellen van mijn abonnement ging heel vlot
  • Ik kon rekenen op de behulpzame klantenservice
  • De prijs van het abonnement vond ik redelijk
  • De levering van het digitale magazine verliep probleemloos
  • Ik kreeg het digitale magazine elke week keurig op mijn toestel

JohnDoe - 4 oktober 2023Trustpilot 🔗

  • claims niet na
  • verstoppen daadwerkelijke levertijden
  • oplichters

R.V. - 13 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Onjuiste informatie verstrekken
  • Onvoldoende voorraad
  • Gebrek aan communicatie
  • Onbetrouwbare informatie
  • Langzame klachtafhandeling
  • Onduidelijke communicatie
  • Terugbetalingen problematisch

Johan.verhuegmail.com Verhue - 15 april 2021Trustpilot 🔗

  • Onbeleefd, Onrespectvol
  • Verkopers beschikbaar voor het noteren van een bestelling, Terugsturen binnen een week aangetekend uitgevoerd
  • Moeilijk bereikbaarheid van de klantendienst door de melding van openingstijden, Ontkennen van teruggestuurd product en gebruik van frustratie om gesprek te beëindigen
  • Negeren van de brief van de deurwaarder zonder bevestiging, Geen mogelijkheid om de situatie correct af te handelen
  • Klanten hebben ook rechten, Gebrek aan verontschuldiging

Patricia - 22 januari 2021Trustpilot 🔗

  • Onvolledige informatie op site
  • Duurde een tijdje voor mijn bestelling geleverd werd
  • Product niet geschikt voor bepaalde maten
  • Retourneringskosten voor eigen rekening

Patrick Caluwe - 22 april 2020Trustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Sumo-slicers ontvangen is een goedkope imitatie
  • Verzendingskosten zijn dubbel voor retournering
  • Onvriendelijkheid aan de telefoon

Willem Blokland - 12 november 2019Trustpilot 🔗

  • Slechte werking van product
  • Hoge leverings- en retourkosten
  • Gebrek aan klantenservice
  • Tijd- en geldverlies bij online aankopen