Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Tommy Teleshopping heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Aan de ene kant reageert de klantenservice snel (45%) en zijn de producten makkelijk te bestellen (40%). Aan de andere kant is de communicatie soms onduidelijk (25%) en kan er lang worden gewacht op levering (20%). Het bedrijf lijkt ook moeite te hebben met het correct tonen van de bestelstatus (15%) en er zijn klachten over de bezorging, met als voorbeeld een onhandig tijdslot van 8.00 tot 18.00 uur (10%). Over het algemeen is de klantenservice beleefd en behulpzaam, maar er zijn toch verbeterpunten op vlak van duidelijke communicatie en levering.